یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایش‌های بخش صحنه‌ای سومین روز از برگزاری سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر با استقبال مخاطبان مواجه شد.

سینما

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، تالارهای چهارسو، سایه و قشقایی تئاتر شهر در سومین روز از برگزاری سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر میزبان بیش از 500 تماشاگر بود. این در حالی است که تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر در حال آماده سازی برای نمایش «هملت» از کشور آلمان است و از روز یکشنبه یکم بهمن ماه میزبان مخاطبان خواهد بود. 
بر اساس این گزارش نمایش «هنر» به کارگردانی وحید رهبانی که طی سومین روز از برگزاری جشنواره فقط یک نوبت به صحنه رفت با وجود ظرفیت 122 نفری تالار چهارسو پذیرای 180 مخاطب بود. 
نمایش «مانوس» به کارگردانی نازنین سهامی‌زاده هم که در تالار قشقایی با ظرفیت 96 نفر روی صحنه رفت، طی دو اجرای خود میزبان 236 تماشاگر بود. این در حالی است که نمایش «سوپ بوقلمون» به کارگردانی سینا علیپور هم با در نظر گرفتن ظرفیت 72 نفری تالار سایه طی دو اجرا میزبان 136 مخاطب بود. 

در گروه خارج از صحنه هم نمایشهای «داد درد دارد» به کارگردانی عبید رستمی، «آیینه زندگی» به کارگردانی فاروغ حسین پور از مریوان، «چهار راه » به کارگردانی گلرخ نفیسی از تهران و «موسیای آسیایی» به کارگردانی حامد مهریزی از یزد میزبان مخاطبان خود در محوطه تئاتر شهر بودند که تمامی این آثار نمایشی با استقبال شهروندان تهرانی روبه رو شد. 
سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاترفجر به دبیری فرهاد مهندس پور تا روز هشتم بهمن ماه در تالارهای مختلف شهر تهران میزبان دوستداران تئاتر است.

کد خبر 396074

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha