همشهری آنلاین: رئیس دفتر رییس جمهوری گفت: نشست خبری دکتر حسن روحانی رییس جمهوری در دو هفته آینده با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

محمود واعظی

به گزارش ایرنا، محمود واعظی پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درمورد انتقادها به گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رییس جمهوری و مطرح نکردن مباحث روز کشوری در این گفت و گو اظهارداشت: به نظر من رییس جمهوری در هر مصاحبه ای هدف گذاری هایی کرده و نمی‌تواند همه مسایل را مطرح کند، در مصاحبه‌های گذشته خود، بخشی از مسایل را مطرح کردند و تا دو هفته آینده مصاحبه مطبوعاتی با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی برگزار می‌شود که رییس جممهوری بخش دیگری از سخنان خود را در آنجا مطرح می‌کنند.

وی افزود: مهم این است که آنچه که در گذشته مطرح نشده بود، بیان شود. به طور مثال رییس جمهوری درباره برجام مفصل با مردم صحبت کرده بود، درباره بحث تورم، رونق و گرانی و خیلی از موضوعات دیگر صحبت کرده بود، ولی این بار درباره محیط زیست، اشتغال، بافت‌های فرسوده صحبت کرد که طبیعی است که اگر مصاحبه نمی‌خواهیم طولانی باشد باید یک ساعت باشد؛ اگر توجه کنید مجری در پایان گفت یک ساعت از حرف‌های مانده و می‌گذاریم برای بعد.

واعظی خاطرنشان کرد: بازخوردهای سخنان رییس جمهوری هم مثبت بوده است و فکر می‌کنیم خوب است این نوع گفت‌وگوها با مردم انجام شود و در مجموع متنوع و خوب بود و موضوعات هم موضوعات دیگری بود و فکر می‌کنیم که رییس جمهوری باید با مردم بیشتر صحبت کند.

کد خبر 396375

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha