همشهری آنلاین: سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع حریق در یک تعمیرگاه خودرو در خیابن ۱۷ شهریور تهران خبرداد.

 آتش نشانی

جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وقوع این آتش سوزی توضیح داد و گفت: ساعت ۱۲:۴۶ ظهر امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در تعمیرگاه خودرو در خیابان ۱۷ شهریور، خیابان صافی شرقی گزارش شد که بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این تعمیرگاه با ۲۰۰ متر وسعت، سه دستگاه خودرو وجود داشت. چهار کارگر مشغول تعمیر یک دستگاه خودروی پرشیا بودند و یک نفر از آنها نیز داخل چال سرویس مشغول کار بود که آتش سوزی اتفاق می‌افتد. در این حادثه خودروی پرشیا، چال سرویس و بخش کوچکی از مغازه دچار آتش سوزی می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی همچنین اضافه کرد: به گفته شاهدان عینی در ابتدا انفجار کوچکی روی خودروی پرشیا اتفاق افتاد، اما بررسی دقیق‌تر توسط کارشناسان انجام می‌شود. آتش نشانان زمانی که در محل حادثه حاضر شدند چال سرویس و خودروی پرشیا شعله‌ور بود. با توجه به وجود مواد قابل اشتعال زیاد در تعمیرگاه، احتمال گسترده شدن آتش وجود داشت، اما آتش نشان‌ها از پیشروی آن جلوگیری کردند. آتش به سرعت خاموش شد و کارشناسان در حال بررسی محل حادثه هستند و تا لحظاتی دیگر تحویل عوامل انتظامی می‌شود.

به گفته ملکی، در این حادثه چهار کارگر مصدوم و یکی دیگر از آنها که در چال سرویس این تعمیرگاه مشغول به کار بود، جان خود را از دست داد.

کد خبر 396466

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha