همشهری آنلاین: محمد رضا صفدریان»، یخ‌نورد توانمند کشورمان موفق به کسب نخستین مدال طلای جهانی یخ‌نوردی ایران از رقابت‌های جام جهانی یخ‌نوردی در «رابینستن» ایتالیا شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی، در جریان دومین مرحله از جام‌های جهانی یخ‌نوردی که در «رابینستن» ایتالیا برگزار شد، محمدرضا صفدریان، یخ‌نورد خوب کشورمان پس از کسب مدال برنز جام جهانی سوئیس، در این مسابقات نیز خوش درخشید و نخستین مدال طلای ایران از جام‌های جهانی را ازآن خود کرد.

صفدریان توانست بالاتر از قهرمانان روسیه و کره جنوبی به مدال طلای ماده «لید» مردان دست یابد. هم چنین محسن بهشتی، دیگر یخ‌نورد خوب و شایسته ماده «سرعت» کشورمان نیز موفق به کسب عنوان چهارم جام جهانی «رابنستین» ایتالیا شد.

گفتنی است باکسب مدال طلای جام جهانی «رابنستین» در بخش مردان توسط صفدریان از ایران و همچنین کسب عنوان نخست این رقابت‌ها در بخش زنان توسط ورزشکار کره‌ای، یخ‌نوردان آسیائی شگفتی‌ساز جام جهانی ایتالیا شدند.

شایان ذکر است؛ دکتر داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با ارسال پیامی، قهرمانی محمدرضا صفدریان در جام جهانی «رابنستین» ایتالیا را تبریک گفت.

اضافه می‌شود؛ مرحله بعدی جام جهانی به میزبانی «پکن» برگزار مي شود و صفدریان به همراه بهشتی عازم این رقابت‌ها خواهند شد.

کد خبر 396693

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha