همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج سازندگی از اعزام هزار گروه جهادی در ایام‌ نوروز به مناطق زلزله زده جهت کمک به ساخت اسکان مردم آسیب‌دیده خبر داد.

بسیج

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج؛ سردار نعمان غلامی روز دوشنبه در محل ستاد بسیج مستضعفین به منظور تشریح اقدامات صورت گرفته در مناطق زلزله زده کرمانشاه اظهار کرد: در مجموع 32 قرارگاه امدادرسانی سپاه‌های استانی حدود 15 هزار نیروی بسیجی و جهادی و پاسدار در منطقه حضور داشتند و بیش از هزار گروه جهادی به کمک رسانی مشغول بودند.

غلامی افزود: در این مدت بیش از 12هزار تخته چادر در بین زلزله‌زدها پخش شد و توانستیم 15 درمانگاه سیار و 7 بیمارستان صحرایی نیز برپا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یک هزار و 100 طلبه و مربی آموزشی نیز در این مناطق اقدام به فعالیت‌های فرهنگی و روحیه بخش در بین مردم کردند.

سردار غلامی گفت: طی این مدت 2هزار و 780 کامیون کمک های مردمی که توسط بسیج جمع آوری شده بود را به مناطق زلزله زده منتقل کردند که بر اساس برآوردهای انجام شده ارزش ریالی این محموله ها بالغ بر 20 میلیارد تومان است.

رییس سازمان بسیج سازندگی گفت: قرارگاه شهید جعفری در ایام نوروز هزار گروه جهادی را به مناطق زلزله زده اعزام می‌کند تا به ساخت اسکان مردم کمک شود.

کد خبر 396865

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha