همشهری آنلاین: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور حکمی امیرسرتیپ دوم ستاد ابراهیم گلفام را به عنوان جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغاتی دفاعی منصوب کرد.

ابراهیم گلفام

به گزارش مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، آیین تکریم و معارفه جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح امروز با حضور سردار علی عبداللهی معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.

در این مراسم سردارسرتیپ پاسدارسید مسعود جزایری معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی و جمعی از معاونین و مسئولین عقیدتی سیاسی و فرهنگی نیروهای مسلح از ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و نیروی انتظامی حضور داشتند.

سردارسرتیپ پاسدارعلی عبداللهی به نقش و اهمیت فرهنگ درجامعه اشاره کرد و افزود: معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ضمن اینکه باید در حوزه مأموریت‌های خود پاسخگوی سؤالات و شبهات باشد، باید تلاش کند رسالت خود را در تعمیق باورهای دینی و اسلامی به خوبی ایفا کند.

معاون هماهنگ ‌کننده ستادکل نیروهای مسلح همچنین به رشد و گسترش شبکه‌های مجازی در دنیای امروز اشاره کرد و ضمن برشمردن تهدیداتی که می‌تواند در این حوزه متوجه جامعه شود، تأکید کرد: این فضا می‌تواند به یک فرصت مناسب در جهت تبیین اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی از یکسو و افشای اهداف پلید استکبار و صهیونیسم جهانی از سوی دیگر تبدیل شود که رسیدن به این مهم نیازمند فضای همدلی، همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی در بخش‌های مختلف کشور است.

پیش ازسخنان سردارعبداللهی، سرتیپ پاسدار سیدمسعود جزایری نیز درسخنان کوتاهی ضمن اشاره به اقدامات همه‌جانبه دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، بر آمادگی و اهتمام نیروهای مسلح در مقابله جنگ نرم با دشمن تأکید کرد.
در ادامه این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های امیرسرتیپ ستاد محمود شیخ حسنی، امیرسرتیپ دوم ستاد ابراهیم گلفام به عنوان جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی معرفی شد.

گفتنی است امیر شیخ حسنی به عنوان معاون هماهنگ ‌کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح معرفی شده است.

کد خبر 396974

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha