همشهری آنلاین: رئیس جمهوری گفت : با توجه به حمایت دولت ،از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان پیمانکار پروژه قول گرفته‌ایم که ساخت و تحویل منازل مسکونی مناطق زلزله زده استان کرمان خرداد و تیرماه نهایی شود.

روحانی

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن روحانی در نشست خبری پایان سفر دو روزه خود در استان کرمان افزود: در منطقه زلزله‌زده استان کرمان مردم بسیار صبور و با ایمانی دیدیم که برخی در چادر و کانکس و برخی به شهر مراجعه کرده بودند.

دکتر روحانی با بیان این مطلب که در چهره همه صبر و استقامت و اطمینان و امیدواری را می‌شد دید که من خوشحال شدم ، تصریح کرد: به مردم قول دادیم در روستای گورک اسکان دائمی آنها تا پایان تیر سال آینده نهایی شود.

دکتر روحانی ضمن قدردانی از استقبال گرم مردم استان کرمان و شهرستان سیرجان و اجتماع باشکوه در ورزشگاه افزود: از همه آنهایی که در مسیر احیا و آبادانی و سازندگی کشور تلاش خود را ادامه می‌دهند تشکر می‌کنم.

رئیس جمهوری اظهار کرد: دلیل سفر به کرمان این بود که خدمت مردم زلزله زده برسیم و ضمن ابراز همدردی با آنان ، طرح‌هایی که آماده بهره برداری را افتتاح کنیم و طرح‌هایی که می‌توانست سرآغاز توسعه باشد را آغاز کنیم.

وی گفت: برای مردم کشور امیدوار و خوشحال کننده است بدانند با تلاش مردم کارآفرین کرمان دیروز و دیشب بیش از 10 هزار و 200 میلیارد تومان طرح و پرورژه در گل گهر افتتاح شد.

رئیس جمهوری ادامه داد: در سایر مناطقی که وزیران سفر کرده بودند نیز بیش از 900 مگاوات برق در استان کرمان افزوده شد و استان کرمان از این پس صادر کننده برق خواهد بود.

وی اضافه کرد: در زمینه آب و کشاورزی بیش از یکهزار و 700 طرح در بخش‌های مختلف کشاورزی افتتاح شد و این بیانگر تلاش و همت مردم استان است.

رئیس جمهوری گفت: طرح‌های بسیار مهمی هم عملیات اجرایی آنها آغاز و در مورد برخی طرح‌ها نیز به منظور ساماندهی بحث شد.

وی تاکید کرد: عملیات اجرایی راه آهن استان کرمان آغاز شد و قرار است تا پایان دولت تدبیر و امید این طرح بسیار مهم و ارزشمند اجرایی و عملیاتی شود.

رئیس جمهوری گفت: انتقال آب از جنوب به کرمان در سالهای آتی انجام می‌گیرد که امیدواریم آب به سیرجان و سد صفارود برسد و موجب تحول در صنعت استان و پاسداری از ذخایر آبی می‌شود.

کد خبر 397170

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha