همشهری آنلاین: نمایش عروسکی شاد و موزیکال ایلیا و اتاق سحر‌آمیز به نویسندگی و کارگردانی صابر شوفریان از ۱۲ تا ۲۹ بهمن ماه ساعت ۱۸ در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای کوثر وابسته به شهرداری منطقه ۱۵ اصفهان به صحنه می‌‌رود.

جشن عروسک‌‌ها در مراسم افتتاحیه نمایش ایلیا و اتاق سحر آمیز برگزار می‌‌شود

حمیدرضا مکارمی مدیر فرهنگسرای کوثر گفت مراسم افتتاحیه و زنگ تئاتر این نمایش با حضور اکبر کشانی پیشکسوت تئاتر و جمعی از مسئولین و هنرمندان همراه با تجلیل از فعالیت های ارزشمند این هنرمند پیشکسوت در عرصه نمایش نواخته می‌‌شود.

مکارمی در ادامه گفت از برنامه های دیگر این مراسم افتتاحیه حضور عروسک های نمایشی دیگر گروه‌ها می‌‌باشد که از همه هنرمندان نمایش کودک و نوجوان که عروسک نمایشی در آرشیو خود دارند دعوت می‌‌شود همراه با عروسک‌های نمایشی حضور پیدا کنند و همچنین کودکان نیز می‌‌توانند با عروسک مورد علاقه خود مهمان مراسم افتتاحیه باشند.

وي گفت ایلیا داستان پسربچه‌ای دبستانی است که نسبت به اشیای پیرامون خود مثل اسباب بازی‌ها و لوازم التحریر و... بی توجه است و بی‌نظمی‌ها و رفتارهای خشن او سبب می‌‌شود اشیای اتاقش در اندازه‌های چندین برابری خود زنده شده و به مقابله با او برآیند. در این بین، موجودی خیالی ظاهر می‌‌شود و ایلیا را با خود همراه کرده، از دنیای حقیقی خارج می‌‌کند اما ...

مهسا مجیدی، مهران آقا بابایی، مهدی فخاری،بهناز متولی باشی، سید عماد الدین صدر ، بابک فاتحی، مهدی اتحادی ، شیلا خزایی، زهرا اسدی، ملیحه نجاریان بازیسازان این نمایش عروسکی حجمی و تن پوشی می‌‌باشد.

پیش فروش بلیت این نمایش در سایت پارتاک تیکت آغاز می‌‌شود و علاقمندان می‌‌توانند نسبت به تهیه آن اقدام کنند.

علاقمندان جهت رزرو بلیط و کسب اطلاعات بیشتر می‌‌توانند به فرهنگسرای کوثر واقع در اصفهان خیابان جی خیابان مسجد علی مراجعه و یا با شماره تلفن 35212475 تماس بگیرند.

کد خبر 397219

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha