همشهری آنلاین: فرمانده قرارگاه منطقه ‌ای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شمال شرق کشور گفت : انقلاب اسلامی ارتش را از مصرف کننده بودن خارج و به یک ارتش سازنده و قدرتمند تبدیل کرد.

رضا آذریان

به گزارش ایرنا ، امیر سرتیپ دوم رضا آذریان در مراسم صبحگاه مشترک یگانهای نیروی زمینی ارتش در شمال شرق کشور در مشهد افزود: به برکت جمهوری اسلامی وضعیت دفاعی ما ایده آل است و هر چه بخواهیم می سازیم و بهترین تجهیزات نظامی و مهمات را داریم.

وی اظهار کرد: در زمان مبارزات اول انقلاب، ارتش مردمی ترین نیروهایی بود که با داشتن بدنه اسلامی و متدین با انقلاب همراهی و نقش موثری در پیروزی انقلاب ایفا کرد.

این مقام نظامی گفت: امام راحل هم نخستین پیام خود را در سال 1342 برای ارتش فرستاد و به پشتیبانی ارتش انقلابی اطمینان داشت و افرادی مانند شهید ستاری و شهید صیاد شیرازی پیام های امام خمینی (ره) را به نیروهای ارتش منتقل می کردند.
امیر آذریان افزود: دشمن بعد از پیروزی انقلاب از طریق کودتا، ترور و حمله نظامی قصد جلوگیری از تحکیم انقلاب را داشت اما با وحدت همه نیروهای مسلح، حمایت مردم و تدابیر امام راحل توطئه های آنها خنثی شد.

وی با بیان اینکه ارتش ادامه دهنده راه امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب است؛ اظهار کرد: اجازه تعرض به دشمن نمی دهیم.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش تصریح کرد در روز 22 بهمن ماه نیز با حضور در راهپیمایی، انقلابی بودن و ایستادگی خود بر آرمانهای نظام اسلامی را نشان خواهیم داد.

کانال تلگرامی ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.

کد خبر 397302

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha