همشهری آنلاین: در پایان پیکارهای هفته ۲۱ بوندس‌لیگا آگسبورگ با پیروزی ۳ بر صفر مقابل آینترداخت فرانکفورت سه امتیاز مهم به دست آورد. هامبورگ نیز در خانه خود در برابر هانوفر تنها به تساوی یک بر یک دست یافت.

Bundesliga
  • اف ث کلن ۲ - بوروسیا دورتموند ۳

بوروسیا دورتموند که بر سر انتقال اوبامیانگ به آرسنال هفته‌های پرتلاطمی را تجربه کرده بود، در آغاز رقابت‌های هفته ۲۱ بوندس‌لیگا موفقیتی مهم را جشن گرفت و نفس راحتی کشید. دورتموندی‌ها با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل میزبان خود، اف ث کلن، با سه امتیاز مهم به خانه بازگشتند. میشی باتشوآی، یار تازه‌نفس دورتموند که به‌تازگی به این تیم پیوسته، با زدن دو گل یکی از چهره‌های برتر میدان بود.

گل پیروزی دورتموند در مصاف با کلن را آندره شورله دقایقی پیش از پایان این دیدار به ثمر رساند. دورتموند با این موفقیت جای خود در رده‌های بالای جدول را تثبیت کرد.

  • بوروسیا مونشن‌گلادباخ صفر - آر. بی. لایپزیگ یک

آر. بی. لایپزیگ از برندگان بزرگ هفته ۲۱ بود. این تیم در خانه میزبان قدرتمند خود، بوروسیا مونشن‌گلادباخ به پیروزی یک بر صفر دست یافت و با سه امتیاز به خانه بازگشت. لایزپیگ با این موفقیت توانست جای خود در رده‌ سوم جدول را مستحکم کند. گل طلایی لایپزیگ در این مصاف را آدمولا لوکمان یک دقیقه مانده به پایان بازی به ثمر رساند.

  • ماینتس صفر - بایرن مونیخ ۲

بایرن مونیخ هفته بیستم و یکم را هم با کامیابی پشت سر گذاشت و با پیروزی ۲ بر صفر مقابل میزبانش، ماینتس سه امتیاز دیگر کسب کرد. مونیخی‌ها که در طول بازی یک سرو گردن از حریف خود بر‌تر بودند، در دقیقه ۳۳ با گل فرانک ریبری یک بر صفر جلو افتانند. خامز رودریگز، ستاره کلمبیایی بایرن مونیخ یک دقیقه مانده به پایان نیمه اول برای بار دوم دروازه مایناس را گشود و شکست حریف را قطعی کرد.

  • شالکه یک - وردر برمن ۲

وردر برمن از برندگان بزرگ هفته ۲۱ بوندس‌لیگا بود. این تیم با پیروزی ۲ بر یک مقابل میزبان قدرتمندنش، شالکه سه امتیاز به دست آورد. شالکه تا حدود ده دقیقه مانده به پایان بازی، یک بر صفر از برمن جلو بود، اما اخراج ناستازیچ، بازیکن شالکه در دقیقه ۷۸ سبب تضعیف این تیم شد.

ماکس کروزه، مهاجم و کاپیتان برمن یک دقیقه پس از اخراج بازیکن شالکه از زمین، گل تساوی را وارد دروازه تیم میزبان کرد و یونوزویچ در واپسین لحظات بازی با زدن گل دوم شکست شالکه را مسجل ساخت. وردر برمن با این پیروزی توانست به رده پانزدهم جدول ارتقا یابد.

  • فرایبورگ صفر - بایر لورکوزن صفر

دیدار تیم‌های فرایبورگ و بایر لورکوزن پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با تساوی بدون گل به پایان رسید؛ نتیجه‌ای که با توجه به عملکرد کم و بیش برابر این دو تیم عادلانه بود. لورکوزن با کسب یک امتیاز توانست جای خود در رده‌ دوم جدول را حفظ کند. فرایبورگ نیز در حال حاضر در رده ۱۲ جدول به سر می‌برد.

  • هرتا برلین یک - هوفن‌هایم یک

پایتخت‌نشین‌های هرتا برلین در هفته ۲۱ میزبان هوفن‌هایم بودند. ۳۲ هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه المپیک برلین شاهد دیداری نه‌چندان پرهیجان بودند که پس از ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید. کراماریچ هوفن‌هایم را با گل خود از نقطه پنالتی یک بر صفر جلو انداخت. کالو، مهاجم هرتا نیز در دقیقه ۵۷ گل تساوی را به ثمر رساند تا هرتا دست‌کم یک امتیاز حفظ کند.

  • ولفسبورگ یک - اشتوتگارت یک

مصاف "گرگ‌های ولفسبورگ" و سرخ‌پوش‌های اشتوتگارت نیز در هفته ۲۱ بوندس‌لیگا با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. در نیمه نخست این دیدار ولفسبورگ تیم برتر میدان بود. در نیمه دوم نیز اشتوتگارت کنترل میدان را در دست داشت. از این رو تساوی یک بر یک با توجه به عملکرد متفاوت دو تیم در دو نیمه نتیجه‌ای عادلانه بود. ولفسبورگ و اشتوتگارت در حال حاضر به ترتیب در رده‌های ۱۴ و ۱۵ جدول قرار دارند.

  • آگسبورگ ۳ - آینتراخت فرانکفورت یک

در نخستین دیدار باقیمانده هفته ۲۱ بوندس‌لیگا که بعدازظهر یکشنبه (۴ فوریه/ 15 بهمن) برگزار شد، آگسبورگ در خانه خود به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت. آگسبورگی‌ها با عملکردی خوب توانستند مهمان خود را ۳ بر صفر شکست دهند. فرانکفورت در دو سوم از طول بازی مالکیت توپ را در اختیار داشت، اما نتوانست از معدود فرصت‌های به‌دست‌آمده سود جوید و دروازه تیم میزبان را باز کند.

  • هامبورگ یک - هانوفر یک

پیکارهای هفته ۲۱ بوندس‌لیگا یکشنبه ‌شب با دیدار هامبورگ مقابل هانوفر به پایان رسید. این بازی پس از ۹۰ دقیقه تلاش با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. هانوفر که در نیمه‌ نخست یک بر صفر از میزبان خود جلو افتاده بود، در نیمه دوم بیشتر در تلاش حفظ نتیجه بود، اما هامبورگ دقایقی پیش از پایان بازی توانست توسط کوستیچ به گل تساوی برسد و دست‌کم یک امتیاز به دست آورد.

 

کد خبر 397458

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha