همشهری آنلاین: دکتر عباس آخوندی با پس فرستادن پروانه اشتغال به کار مهندسی خود و اعلام اینکه تا زمانی که تصدی وزارت را بر عهده دارد فعالیت شخصی مهندسی نخواهد داشت، پروژه شفافیت و منع هم‌زمان دو کار با منافع متعارض را از خود شروع کرد.

عباس آخوندی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به دنبال دومین ابلاغیه خود- دستورالعمل اجرایی منع پذیرش و یا قبول منافع متعارض در ارایه خدمات مهندسی ساختمان-، در دو نامه‌ جداگانه خطاب به مهندس قربانخانی رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران و همچنین مجتبی بهرامعلی رئیس کانون کارشناسان دادگستری استان تهران، پروانه اشتغال به کار مهندسی خود را بازگرداند. وی در دو نامه فوق بار دیگر بر رعایت شفافیت و اجتناب از تکفل همزمان اموری که زمینه و موجبات نمایندگی و یا قبول منافع متعارض می‌شود، تاکید کرد.

نامه عباس آخوندی به سازمان نظام مهندسی

در نامه وزیر راه و شهرسازی به رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آمده است: به استحضار می‌رساند که به منظور رعایت شفافیت و اجتناب از تکفل همزمان اموری که زمینه و موجبات نمایندگی و یا قبول منافع متعارض می‌شود و در اجرای دستورالعمل شماره ۰۲/ ۱۰۰/ ۵۷۵۷۳ به پیوست پروانه اشتغال به کار مهندسی خود را هرچند تاکنون از آن هیچ استفاده‌ای نکرده‌ام تقدیم می‌کنم تا در آن سازمان نگهداری شود و پس از فراغت از منصب فعلی به اینجانب مسترد گردد.

همچنین در نامه وزیر راه و شهرسازی به رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری آمده است: به استحضار می‌رساند که به منظور رعایت شفافیت و اجتناب از تکفل همزمان اموری که زمینه و موجبات نمایندگی و یا قبول منافع متعارض می‌شود به پیوست پروانه کارشناسی خود را هرچند تاکنون از آن هیچ استفاده‌ای نکرده‌ام تقدیم می‌کنم تا در کانون نگهداری شود و پس از فراغت از منصب فعلی به اینجانب مسترد گردد.

  • معاون مسکن و ساختمان پروانه اشتغال به کار مهندسی خود را به نظام مهندسی بازگرداند

در ادامه ابلاغيه وزير راه، حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان اين وزارتخانه ضمن کناره گیری از اشتغال به کار مهندسی در زمان اشتغال در وزارت راه و شهرسازی، در نامه‌ای به رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، پروانه اشتغال به کار مهندسی خود را به آن سازمان بازگرداند.

  • معاون معماری و شهرسازی پروانه اشتغال به کار مهندسی خود را به نظام مهندسی بازگرداند

همچنين محمد سعید ایزدی معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی ضمن کناره‌گیری از اشتغال به کار مهندسی در زمان اشتغال در وزارت راه و شهرسازی، در نامه‌ای به رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، پروانه اشتغال به کار مهندسی خود را به آن سازمان بازگرداند.

کد خبر 397507

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha