همشهری آنلاین: معاون سازمان صدا و سیما با بیان اینکه بر اساس نظرسنجی‌ها، استادان دانشگاه در رتبه نخست گروه‌های مرجع قرار دارند، گفت: این نشانه اعتماد جوانان و دانشجویان به استادان است و رسالت ما را سنگین‌تر می‌کند.

گروه‌های مرجع

‌به گزارش همشهري آنلاين به نقل از واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد، دکتر علی دارابی در نشست معرفتی استادان بسیجی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی که همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این واحد دانشگاهی برگزار شد، با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی، برکت‌ها و دستاوردهای فراوانی در زمینه تولید علم و تربیت نیروی متخصص برای کشور داشته و سرمایه‌های انسانی بسیاری را برای خدمت به جامعه در کشور نگاه داشته است.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما با تاکید بر اینکه زحمت اساتید، کارکنان و دانشجویان بسیجی که همواره پیشتاز هستند و برای رضای خدا تلاش می‌کنند، در عرصه‌های مختلف مضاعف است، گفت: بر اساس نظرسنجی‌ها، استادان دانشگاه در رتبه نخست گروه‌های مرجع قرار دارند که این نشانه اعتماد جوانان و دانشجویان به استادان است و این رسالت ما را سنگین‌تر می‌کند.

دکتر دارابی با تاکید بر انتقال ارزش‌ها به جامعه از سوی نسل جوان بسیجی، گفت: باید شبانه‌روزی در بسیج کار کنیم تا در انتقال ارزش‌ها به جامعه بتوانیم موفقیت کسب کنیم. البته کار در رسانه سخت‌تر است چون با دیدگاه‌ها و نگاه‌های مختلف سر و کار دارد.

بر طبق این گزارش، دکتر سید یعقوب زراعت کیش رئیس بسیج اساتید واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی نیز در آغاز این نشست، با اشاره به پیشرفت‌های ملموس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف علمی، دفاعی، دیپلماتیک، پزشکی و...، جمهوری اسلامی در سایه رهبری مقام عظمای ولایت را یک نعمت بزرگ خواند.

وی افزود: پتانسیل بالقوه و چارچوب ساختاری خوبی در کشور وجود دارد که در سایه رهبری فرزانه انقلاب و تلاش گسترده‌تر می‌تواند پیشرفت‌های بیشتری برای کشور رقم بزند.

کد خبر 397538

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha