همشهری آنلاین: همزمان با سی و نهمین فجر انقلاب اسلامی و با حضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور در خراسان شمالی و دبیر کل جمعیت هلال احمر در استان کردستان چند پروژه به بهره‌برداری رسید.

هلال حمر

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، رئیس جمعیت هلال احمر کشور در سفر به استان خراسان شمالی ضمن افتتاح پروژه عمرانی پایگاه پشتیبانی عملیات آشیانه بالگرد و بهره‌برداری از پنج پروژه در بجنورد با اعتبار ۸۰ میلیارد ريال، در نشستي خبری با اصحاب رسانه حاضر شد و از افزوده شدن سه فروند بالگرد به ناوگان امداد هوایی هلال احمر در آينده نزديك خبر داد.

همچنین در این سفر با حضور دکتر علی‌اصغر پیوندی، ساختمان اداری، امدادی و آموزشی جمعیت هلال احمر شهرستان بجنورد، انبار هزار مترمربعی پایگاه پشتیبانی عملیات استان و ساختمان پایگاه امداد و نجات بین‌شهری سنخواست افتتاح شد.

در برنامه‌اي ديگر با حضور دبیر کل جمعیت هلال احمر، پایگاه امداد هوایی و مجتمع لجستیک و انبار امدادی در کردستان افتتاح شد و پروژه آشیانه و پد و باند بالگرد امداد و نجات کردستان در فرودگاه سنندج به بهره‌برداری رسید. افتتاح کلینیک کاردرمانی و شنوایی‌سنجی هلال احمر کردستان در محل ساختمان اداری امدادی در سنندج ديگر برنامه اين سفر بود.

کد خبر 397541

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha