همشهری آ»لاین: سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: مشمولان غایب تنها تا ۲۲ بهمن ماه امسال مهلت دارند تا با تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود از بخشش اضافه خدمت بهره مند شوند.

مشمولان

به گزارش پایگاه خبری پلیس، همه مشمولان غایبی که تاکنون نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نکرده اند، می بایست هر چه سریع تر از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) برای اعزام به خدمت اقدام کنند تا بتوانند از تسهیلات مربوط به بخشش اضافه خدمت برخوردار شوند.

اضافه خدمت سنواتی و انضباطی تمامی کارکنان وظیفه حین خدمت و همچنین مشمولان غایبی که تا 22 بهمن ماه سال 96 برای اعزام به خدمت خود را معرفی می کنند، به طور کامل بخشیده خواهد شد.

همچنین مشمولان غایب در صورتی که وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند با محرومیت ها و محدودیت های اجتماعی که در ماده 10 و 58 قانون خدمت وظیفه عمومی در نظر گرفته شده از جمله دریافت نکردن تسهیلات و خدمات بانکی، خدمات بیمه ای و اشتغال به کار مواجه خواهند شد.

در این اطلاعیه آمده است: مشمولان برای کسب اطلاع از آخرین اخبار و مجموعه قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی، می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا سامانه پیامک به شماره 110206010 اقدام کنند.

کد خبر 397628

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha