چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: اگر حضور فوق‌ستاره ۱۹۸ سانتیمتری بسکتبال آمریکا نکته بامزه مهمانی نامزدهای اسکار باشد، قرار داشتن تصویر مقوایی مسن‌ترین نامزد تاریخ ۹۰ ساله مراسم اهدای مهم‌ترین جوایز سینمایی سال در ردیف انتهایی عکس یادگاری مهمانان سرشناس هتل بورلی هیلتن شاید آنقدرها زود از ذهن سینمادوستان نرود.

آنیس واردا

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از تلگراف، آنیس واردا که با 89 سال سالخورده‌ترین نامزد اسکار است و امسال با «چهره‌ها، روستاها» برای بردن جایزه بهترین مستند رقابت می‌کند، به احتمال زياد مهم‌ترین غایب ضیافت نامزدهای اسکار 2018 بود. تقریبا تمام 170 نامزد این دوره در سی و هفتمین مهمانی سالانه آکادمی اسکار به افتخار نامزدها در هتل بورلی هیلتن گرد هم آمدند و در آخر هم یک عکس دسته‌جمعی کنار تندیس بزرگ اسکار گرفتند.

حضور کوبی برایانت که برای «بسکتبال عزیز» در بخش بهترین انیمیشن کوتاه نامزد شده یا ریچل موریسن، نخستین فیلمبردار زن نامزد اسکار در تاریخ 90 ساله مراسم بیش از دیگر نامزدها به چشم آمد و مورد توجه قرار گرفت اما آنچه در پایان هنگام انداختن عکس یادگاری اتفاق افتاد، در نوع خود بی‌نظیر و استثنایی بود. خانم واردا که به هر دلیل نتوانسته بود به مهمانی برود، یک تصویر مقوایی در اندازه‌هایی واقعی از خود به نشانی هتل فرستاده بود.

این عکس را گرتا گرویگ، بازیگر و فیلمساز 34 ساله آمریکایی با خود به ردیف آخر برد و کنار مریل استریپ ایستاد تا جای نامزد 89 ساله آکادمی اسکار در عکس یادگاری این دوره خالی نباشد. گرویگ در دو رشته بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه غیراقتباسی برای «لیدی برد» نامزد شده و خانم استریپ هم که طبق معمول یکی از نامزدهای بخش بهترین بازیگر زن امسال با «پست» استیون اسپیلبرگ است.

کد خبر 397721

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha