پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت اپل در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۷ بیشترین تعداد تبلت را فروخته است.

اپل

در گزارش‌های جدید به این موضوع اشاره شده که شرکت اپل در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۷ بیشترین تعداد تبلت را فروخته است. در این آمار گفته شده که اپل در بین ماه‌های مهر تا آذر نزدیک به ۱۳٫۲ میلیون آیپد فروخته است.

این میزان ۶ درصد از آمار سال گذشته که ۱۳٫۱ میلیون دستگاه بود بیشتر است. شرکت اپل ۲۶٫۶ درصد بازار تبلت‌ها را در سه ماهه چهار سال ۲۰۱۷ در اختیار داشته و اينكه شایعات می‌گویند که این شرکت قصد دارد تبلت‌های جدیدش را به تکنولوژی Face ID آیفون ۱۰ مجهز کند.

نتظار داشتیم که سامسونگ در مکان دوم قرار داشته باشد. اما شرکت آمازون جایگاه سامسونگ را به دست گرفته و در مکان دوم دیده می‌شود. شرکت آمازون با کاهش قیمت محصولاتش توانست تعداد بیشتری تبلت در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۷ بفروشد.

براساس اطلاعات منتشر شده آمازون در این زمان ۷٫۷ میلیون دستگاه تبلت فروخته كه این میزان افزایش ۵۰٫۳ درصدی در مقایسه با سال گذشته نشان می‌دهد همچنین سهم بازار آمازون به ۱۵٫۶ درصد افزایش پیدا کرده است.

سامسونگ در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۷ توانست ۷ میلیون تبلت بفروشد. میزان فروش این شرکت در مقایسه با سال گذشته ۱۳ درصد کاهش داشته است. همچنین سهم بازار این شرکت به ۱۴٫۱ درصد رسیده است. شرکت هواوی هم در این زمان ۳٫۵ میلیون تبلت فروخته است و ۷٫۱ درصد از بازار تبلت‌ها را در اختیار دارد.

در کل نزدیک به ۴۹٫۶ میلیون دستگاه تبلت در بین ماه‌های مهر تا آذر فروش رفته است. این میزان ۷٫۹ درصد کاهش را در مقایسه با سال گذشته نشان می‌دهد.

اپل

کد خبر 397759

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha