همشهری آنلاین: عضو حقوقدان شورای نگهبان با بیان اینکه آنچه انقلاب را تهدید می کند دشمن خارجی نیست، تاکید کرد:

تهدید اصلی، فراموش کردن هدف و گرفتار شدن در دام خودخواهی های فردی و گروهی است.

به گزارش همشهري آنلاين، دكتر محسن اسماعيلي در مراسم جشن انقلاب حقوقدانان بسیجی در امامزاده روح الله تهران، گفت: از منظر آموزه هاي قرآني، خودخواهی های فردی و گروهی موجب اختلاف و از بین رفتن نیرو و اقتدار مسلمانان می شود.

وي با اشاره به فرازهايي از وصيت نامه امام خمینی (ه)، اظهار داشت: رمز پیروزی و بقاي انقلاب از نگاه امام خميني (ره)، خالص کردن انگیزه ها و وحدت کلمه مردم بوده است. عضو مجلس خبرگان رهبري خاطرنشان كرد: حصول وحدت هم نیازمند محور و معیار است و به گفته امام علی علیه السلام، امامت و رهبری محور وحدت جامعه اسلامی است.

دكتر اسماعيلي افزود: بنابراين تکلیف امروز و هر روز آنان که به حاکمیت الله دلبسته اند، آن است که اولاً به جای خودخواهی، خودسازی کنند و ثانیاً حول محور رهبری گرد هم آیند و از اختلاف به هر بهانه ای اجتناب کنند.

عضو حقوقدان شوراي نگهبان با تاكيد بر اينكه با حفظ مرزبندی ها هم می توان برادر بود و بر مشترکات تاکید داشت، يادآور شد: علاوه بر این، باید به دنبال جذب افراد و تربیت کادر انقلابی بود، و این بدون اعتماد به نسل جوان و میدان دادن به آنها ممکن نیست.

وي افزود: همه باید بدانیم که انقلابی بودن و حتی انقلابی ماندن مهم نیست بلكه انقلابی ساختن مهم است. دكتر محسن اسماعيلي در پايان تاكيد كرد: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، پایین ترین درجه شکر نعمت انقلاب اسلامی است.

کد خبر 397782

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha