همشهری آنلاین: مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح گفت: وحدت، بصیرت و آگاهی ملت ایران توطئه دشمنان را در هر برهه‌ای خنثی می‌کند.

 حسین دهقان

به گزارش ایرنا، سردار حسین دهقان در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم که در مصلی زرین شهر شهرستان لنجان برگزار ‌شد افزود: ناآرامی های اخیر در کشور که توسط دشمنان انقلاب اسلامی دنبال می شد، با بصیرت ملت ایران در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی ناکام ماند.

وی با بیان اینکه مردم ایران از آگاهی و فهم سیاسی بالایی برخوردارند گفت: مردم ایران، نظام اسلام اسلامی را دوست دارند و به این نظام و حکومت وفادارند.

مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح با بیان اینکه جهاد، اتحاد، توکل، ایمان و ولایت عناصری هستند که هیچوقت اجازه دخالت دشمنان را در کشور ما نخواهند داد گفت:دستی پشت نظام اسلامی وجود دارد که این نظام را از شر تمام توطئه ها و تهدیدها محافظت می کند.

وی بیان کرد: امروز اقتدار و توان کشور ما به حدی رسیده که دشمنان شب و روز به دنبال تضعیف جامعه و تغییر در افکار ملت هستند که برای مقابله با این ترفندها لازم است، همه هوشیار باشند.

سردار دهقان گفت: دشمنان همواره تضعیف وحدت و یکپارچگی کشور را سرلوحه برنامه های خود قرار داده اند، اما به اهداف شوم خود دست پیدا نمی کنند.

وی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: انقلاب ما اسلامی و مردمی بود که همه مردم در اقشار مختلف با وحدت کلمه حول محور اسلام برای براندازی نظام ستم شاهی قیام کردند.

سردار دهقان با بیان اینکه امروز روح انقلاب در دلهای همه جوانان رسوخ کرده و به ایمان قلبی تبدیل شده است گفت: جوانان امروز هم همانند جوانان دوران انقلاب برای محافظت از این کشور جان خود خواهند گذشت و در صورتیکه خطری این کشور را تهدید کند با جان و دل از کشور دفاع خواهند کرد.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم گفت: امروز مدافعان حرم در جبهه و خط مقدم با آمریکا و اسرائیل می جنگند و آنها را زمین گیر کرده اند.

وزیر اسبق دفاع با بیان اینکه استکبار جهانی و آمریکا عامل بدبختی امروز همه ملت های مسلمان محسوب می شود گفت: نظام سلطه با ایجاد گروه های تروریستی کشورهای اسلامی را مورد هجمه و حمله قرار داده است.

مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم ( جبهه مقاومت ) با حضور خانواده معظم شهدای مدافع حرم از کشورهای ایران، عراق، لبنان، سوریه، افغانستان و پاکستان در مصلای زرین شهر مرکز شهرستان لنجان برگزار شد.

شهرستان لنجان در 45 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.

استان اصفهان تاکنون 45 شهید برای دفاع از حریم اهل البیت(ع) و مبارزه با گروه های تکفیری و تروریستی در سوریه تقدیم کرده است.

کد خبر 397821

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha