همشهری آنلاین: پنجمین دوره لیگ آب‌های آرام آقایان با قهرمانی باشگاه ملوان نداجا به پایان رسید.

Rowing

به گزارش روابط عمومي فدراسيون قايقراني، پنجمین دوره لیگ آب‌های آرام آقایان با حضور باشگاه‌های مقاومت بسیج، قوا، هیات تهران، هیات نوشهر و پارس پلیمر، پاس، مرزبانی ناجا و ملوان نداجا در دریاچه آزادی برگزار شد.

قایقرانان در هفته چهارم و پاياني از رقابت‌ها در 5 ماده استقامتی به مصاف هم رفتند و چهره نفرات برتر مشخص شد.

در کایاک یک نفره 2000 متر، علی آقامیرزایی ار ملوان نداجا اول و امین بوداغی از مرزبانی ناجا دوم شدند و امید احمدی از ملوان نداجا در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در کانوی یک نفره 2000 متر، نبی رضایی از ملوان نداجا اول، کیا اسکندانی از مرزبانی ناجا دوم و هومن کریمی از ملوان نداجا سوم شدند.

در کایاک یک نفره 5000 متر، فرزین اسدی از ملوان نداجا مقام اول، بابک دربان از مقاومت بسیج مقام دوم و صادق زمانی از مرزبانی نداجا مقام سوم را به دست آوردند.

در کانوی یک نفره 5000 متر، کیا اسکندانی از مرزبانی ناجا اول شد، نبی رضایی و هومن کریمی از ملوان نداجا مقام دوم و سوم را از آن خود کردند.

در کایاک دونفره 5000 متر، امیر خوانساری و محمدرضا صیاد مومن از ملوان نداجا مقام اول، پوریا شریفی و مسعود شاهپوری از مقاومت بسیج مقام دوم، سجاد فرشچی و سینا زارعی از قوا رده سوم را به خود اختصاص دادند.

بر این اساس در پایان لیگ آب‌های آرام باشگاه ملوان نداجا با 396 امتیاز به صدرنشینی خود ادامه داد، مقاومت بسیج با 346 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و مرزبانی ناجا با 328 امتیاز در رده سوم ایستاد.

کد خبر 397898

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha