همشهری آنلاین: اعضای شورای اسلامی شهر تهران در بیانیه‌ای از عموم شهروندان تهرانی برای حضور با شکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مشارکت پرشور و فعالانه در این عرصه دعوت کردند.

نمایندگان مردم در شورای شهر تهران با صدور بیانیه‌ای مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.

بر اساس گزارش اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای شهر تهران، متن بیانیه بدین شرح است:

« انقلاب شکوهمند اسلامی ملت ایران یکی از مردمی‌ترین و مسالمت‌آمیزترین انقلاب‌های جهان بود که با رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید و تداوم یافت.

انقلاب اسلامی ایران که در مسیر خود با دشمنی‌ها و فراز و نشیب‌های متعدد روبرو شده، در مقاطع مختلف با اتکا به حضور و حمایت آگاهانه مردم توانسته بر مشکلات فائق آید و استمرار آن نیز درگرو ادامه این حضور است.

شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش نیز همچون سایر اقشار و نهادهای مردمی از ملت شریف ایران دعوت می‌کند تا با حضور خود در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسیر حفاظت و حراست از آرمان‌ها و ارزش های انقلاب همچون استقلال، آزادی، مردم سالاری، مبارزه با فساد و تبعیض و گسترش برابری در عرصه های مختلف، گام بردارند و بر این ارزش ها و آرمان های اصیل پای بفشارند.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش نیز همچون سایر هم وطنان در این جلوه باشکوه اقتدار و عزت ملت ایران حضور خواهند داشت و پا به پای مردم شریف تهران نوای استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی سر خواهند داد.»

کد خبر 397951

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha