همشهری آنلاین: دولت سوریه به رژیم صهیونیستی هشدار داد این رژیم در حملات آتی خود علیه سوریه با پاسخ‌های «غیرمنتظره بیشتری» روبرو خواهد شد.

هشدار سوریه به رژیم صهیونیستی |  منتظر پاسخ‌های غیرمنتظره باشد

به گزارش خبرگزاري صدا و سيما به نقل از خبرگزاري رويترز، ايمن سوسن معاون وزير امور خارجه سوريه روز سه شنبه در کنفرانس خبري در دمشق گفت اسرائيل در حملات آتي خود عليه سوريه با «اقدامات غيرمنتظره بيشتري» روبرو خواهد شد.

وي گفت: «من کاملاً اطمينان دارم که متجاوز به شدت از پاسخ ما متعجب خواهد شد زيرا گمان مي کند جنگي که سوريه چند سال است با آن روبروست باعث شده است سوريه از روبرو شدن با حملات متجاوزان ناتوان گردد.»

معاون وزير امور خارجه سوريه افزود: «هر زمان که آنها تلاش کنند به سوريه حمله کنند با اقدامات غيرمنتظره بيشتري روبرو خواهند شد.»

اظهارات ايمن سوسن پس از آن مطرح مي شود که سامانه دفاع هوايي سوريه توانست روز شنبه يک جنگنده اف-16 اسرائيلي را سرنگون سازد. اين جنگنده در حال بازگشت از تجاوز هوايي در سوريه بود که مورد هدف قرار گرفت و سرنگون شد.

بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم اشغالگر روز يکشنبه تهديد کرد اسرائيل با وجود از دست دادن يک هواپيماي جنگي پيشرفته، به حملات خود در سوريه ادامه مي دهد.

آويگدور ليبرمن وزير جنگ اسرائيل نيز روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: «هيچ محدوديتي براي حملات نظامي وجود ندارد، به علاوه ما هيچ محدوديتي را نمي پذيريم».

کد خبر 398230

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha