همشهری آنلاین: تیم های رئال مادرید و لیورپول درشب دوم از رقابت های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا به ترتیب در برابر پاری سن ژرمن و پورتو به پیروزی رسیدند.

football

به گزارش ایرنا شاگردان زین الدین زیدان بامداد پنجشنبه ۲۶ بهمن درورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان تیم پاری سن ژرمن بودند و در پایان با نتیجه 3 بر یک حریف خود را شکست دادند.

رابیو دردقیقه ۳۳ برای تیم پاری سن ژرمن گلزنی کرد و تیمش را پیش انداخت اما کریستیانو رونالدو دردقیقه ۴۵ از روی نقطه پنالتی و ۸۳ درجریان بازی و مارسلو دردقیقه ۸۶ برای تیم رئال مادرید گلزنی کرده و برتری تیمشان دراین بازی را رقم زدند.

نیمه نخست با برتری تیم رئال مادرید آغاز شد و بازیکنان این تیم از شرایط میزبانی به نحو مطلوب استفاده و بازی را مدیریت کردند. 

در 20 دقیقه ابتدایی این دیدار، بازی فیزیکی و خطاهای متعدد بازیکنان دو تیم بیش از هرچیز خود نمایی می کرد. 

درادامه بازیکنان تیم رئال از کناره ها به ویژه ازسمت چپ و حرکات خیره کننده مارسلو حملاتی را برروی دروازه حریف طراحی کردند اما این حملات برای کهکشانی نتیجه ای در بر نداشت.

دردقیقه ۳۳  رابیوبازیکن تیم پاری سن ژرمن درموقعیت گلزنی قرار گرفت و دروازه کلودیو ناواس سنگربان رئال را گشود وتیمش را پیش انداخت. 

دردقیقه ۴۳ شوت دیدنی کریم بنزما را ناواس سنگربان پاری سن ژرمن به خوبی دفع کرد، اما توپ برگشتی به تونی کورس رسید و این بازیکن با خطای ناچو درمحوطه جریمه پاری سن ژرمن متوقف وداور اعلام ضربه پنالتی کرد.

دردقیقه ۴۵ کریستیانو رونالدو ضربه پنالتی را زد و ضمن گشودن دروازه آرئولا سنگربان تیم پاری سن ژرمن بازی را به تساوی کشاند. 

در دقیقه ۴۹ تیم پاری سن ژرمن دست به حمله ای توفانی زد و امباپه با ارسال نیمار درموقعیت گلزنی قرارگرفت اما شوت این بازیکن را ناواس سنگربان تیم رئال دفع کرد.

این روند همچنان ادامه یافت اما تیم میهمان موفق به گلزنی دراین دقایق نشد.

درادامه پاری سن ژرمن تیم برتر زمین بود و بازیکنان این تیم یکی پس از دیگری درموقعیت گلزنی قرار می گرفتند اما این موقعیت ها با بدشانسی این تیم از بین رفت، این درحالی بود که بازیکنان تیم رئال مادرید چشم به ضدحملات داشتند.

درادامه زیدان دست به تغییراتی در ترکیب تیمش زد و تعویض های طلایی او سرانجام دردقیقه ۸۳ جواب داد .

دراین دقیقه توپ ارسالی آسنسیو بازیکن تعویضی رئال مادرید را سنگربان پاری سن ژرمن دفع کرد و توپ برگشتی به زانوی رونالدو برخورد و وارد دروازه این تیم شد.

درادامه حملات رئال از سمت چپ، دردقیقه ۸۶ توپ به مارسلو رسید و این بازیکن با شوتی زیبا دروازه آرئولا را باز کرد.

درادامه تلاش بازیکنان دو تیم دیگر ثمری نداشت و بازی با نتیجه ۳ بریک به سود تیم رئال مادرید تمام شد.

در دیگر دیدار همزمان، شاگردان یورگن کلوپ درشهر پورتو دست به کار بزرگی زده و جشنواره ای از گل برابر تیم پورتو به راه انداختند و با نتیجه خیره کننده ۵ برصفر این تیم راشکست دادند تا دربازی برگشت کار دشواری در شهر بندری لیورپول انگلیس نداشته باشند.  

کد خبر 398358

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha