همشهری آنلاین: نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از وزیر اقتصاد خواست که برای مقابله با عامل روانی در افزایش نرخ ارز اقدامی انجام دهد.

به گزارش ایسنا، محمد صادق حسنی در تذکر شفاهی خود در صحن علنی مجلس به وزیر اقتصاد،‌ اظهار کرد: این روزها درباره ارز در هر جایی سخن گفته می‌شود. دلایل متفاوتی برای افزایش نرخ ارز وجود دارد که یک عامل، عامل روانی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه افزایش نرخ ارز مشکلات عدیده ایجاد کرده است، تصریح کرد: وزیر اقتصاد و بانک مرکزی باید برای مقابله با این عامل روانی اقدام کنند. دریافتی ارز ما از پرداختی آن بیشتر بوده و تراز ما مثبت است، از این بابت مشکلی نداریم. من از وزیر اقتصاد خواهش می‌کنم به این موضوع ورود کرده و اظهارنظر کند تا مردم ببینند وزیر برای مقابله با افزایش نرخ ارز اقدامی انجام می‌دهد.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه 28 روستا در شهر رشت در حوزه منطقه آزاد انزلی هستند، خاطرنشان کرد: فشارهای زیادی به این روستاها وارد می‌شود و مردم گله‌مندند و هیچ کس هم پاسخی نمی‌دهد. باید عوارض دریافتی مشخص شود. بر چه اساسی از مردم عوارض دریافت می‌کنند ولی خدماتی به آنها نمی‌دهند؟

حسنی در پایان سانحه سقوط هواپیمای تهران ـ یاسوج را تسلیت گفت.

کد خبر 398653

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha