همشهری آنلاین: ابوالفضل شهرجردی، امیررضا میرزایی، علی آصغر آسیابری و حمیده عباسعلی صاحب عنوان سوم و نشان برنز شدند.

Shahrjerdi

به گزارش سايت فدراسيون كاراته، در دومین مرحله لیگ‌ جهانی کاراته وان امارات که با حضور ۶۲۶ كاراته‌كا از ۷۵ کشور در دبی برگزار مي‌شود، در كاتاي انفرادي مردان ابوالفضل شهرجردي براي كسب مدال برنز به مصاف محمد الحني ازكشور مغرب رفت و با نتيجه 3 بر 2 به پيروزي رسيد و صاحب مدال برنز شد. او ابتدا توميسلاو استولار از كرواسي را 4 بر يك مغلوب كرد، سپس سيد سلمان الموسوي از كويت را با نتيجه 5 بر صفر شكست داد و در سومين ديدار به مصاف روي كيانو از ژاپن، نفر دوم رنكينگ جهان، دارنده 3 عنوان قهرماني جهان رفت و با نتيجه 5 بر صفر مقابل اين حريف نامدار شكست خورد.

با راه‌يابي كيانو به فينال، شهرجردي در جدول شانس مجدد به مبارزاتش ادامه داد. او در اين گروه 5 بر صفر لائو هينگ چي از هنگ كنگ را از پيش رو برداشت و در دومين ديدار هم عدنان الحكيمي مغربي را 5 بر صفر برد.

امیررضا میرزایی در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم‌ با چهار برد برابر کاراته‌کاهای عربستان، ترکیه، آذربایجان و ژاپن، با شکست در نیمه نهایی مقابل حریف فرانسوی از رسیدن به فینال بازماند.

او در جدول رپه شارژ به مصاف امیرعلی از قزاقستان رفت و با نتيجه 7 بر يك به پيروزي رسيد و صاحب مدال برنز شد.

امیررضا میرزایی

علي‌اصغر آسيابري در وزن منهاي 75 كيلوگرم، در ديدار رده‌بندي مقابل ارمان التيمور از تركيه با نتيجه 5 بر 3 به برتري رسيد و صاحب مدال برنز شد.

آسیابری در گام‌ اول حریفی از ترکیه را ۹ به یک شکست داد،.‌ در مسابقه دوم کاراته‌کای عربستان را ۶ بر ۲ مغلوب کرد و در پیکار سوم موفق شد لوئیجی بوسا با ۵ طلا، نقره و برنز جهان از ایتالیا را یک بر صفر شکست دهد.

در یک‌ چهارم، سعدی عباس كاراته‌كاي پاکستانی‌الاصل امارات که طلاي آسیا و نقره بازی‌های کشورهای اسلامی در پرونده‌اش دیده می‌شود را ۵ بر ۲ مغلوب کرد.

در نیمه نهایی مقابل رافایل اقایف آذربایجانی با با ۱۱ طلاي اروپا و ۶ طلای جهانی ۳ بر ۲ نتیجه را واگذار کرد و به دیدار رده‌بندی راه یافت.

علی‌اصغر آسیابری

در وزن به اضافه 68 كيلوگرم حميده عباسعلي برای کسب مدال برنز به مصاف ماریا تورس اسپانیایی رفت و با نتيجه 2 بر يك به پيروزي رسيد و به مدال برنز رسيد.

عباسعلي 7 بر صفر مريم ييلديريم از آلمان را برد، در دومين ديدار 2 بر صفر فابينه كوفمن از سوئيس را شكست داد، سپس 2 بر صفر الني چاتريالدو از يونان را شكست داد.

چهارمين مبارزه عباسعلي برابر يوكوزا از ژاپن بود كه يك بر صفر از اين حريف شكست خورد و به جدول شانس مجدد رفت. او در این گروه به مصاف سهیلا اواسماعیل مصری رفت و ۳ بر یک به برتری رسید.

حمیده عباسعلی

 

کد خبر 398668

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha