همشهری آنلاین: رئیس شورای شهر تهران انتقادات به نحوه اداره جلسات شورا را وارد دانست و گفت: من همیشه انتقادات را وارد می‌دانم و هر کدام را بررسی کرده و اصلاح می‌کنم.

محسن هاشمی

به گزارش ایلنا، با گذشت نزدیک به شش ماه از آغاز به کار شورای شهر تهران و برگزاری بیش از چهل و هفت جلسه علنی انتقاداتی از سوی برخی از اعضای شورای شهر در مورد نحوه اداره جلسات توسط رئیس و هیات رییسه شورا مطرح شده است.

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در واکنش به این انتقادات که بارها در صحن علنی شورا مطرح شده است، گفت: اشکال ندارد،‌ باید همیشه انتقاد کرد. خیلی هم خوب است، ما همیشه انتقادات را گوش می‌دهیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا این انتقادات را وارد می‌داند، پاسخ داد: من همیشه انتقادات را وارد می‌دانم و هر کدام را بررسی کرده و اصلاح می‌کنم. باید همیشه یاد بگیریم.

همچنین رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اتمام بررسی بودجه سال آینده شهرداری در شورای شهر، در رابطه با اتمام سریع بررسی و تصویب بوجه 97 و ابهامات موجود گفت: در جلسات کمیسیون تلفیق روی مباحث خیلی بحث می‌کنیم. بودجه هم در همان جلسه محرمانه و غیرعلنی شورا به بحث گذاشته شد و بعد دوباره بودجه را به صحن آوردند.

اعضای اصلی کمیسیون تلفیق روسای کمیسیون‌ها،‌ هیئت ریسه و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورا هستند.

کد خبر 398806

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha