همشهری آنلاین: جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: حضور و همکاری ارتش با امداد گران در محل سقوط هواپیمای مسافربری تا زمانی که نیاز باشد ادامه خواهد داشت.

 نوذر نعمتی

امیر سرتیپ نوذر نعمتی در گفتگو با ایرنا به منطقه سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان از تهران به یاسوج افزود: عصر روز گذشته با توجه به بررسی رادارهای منطقه، محل اعلام شده فعلی سقوط هواپیمای ATR72 را پیش بینی کردیم.

وی ادامه داد: پیش از هرگونه اقدامی ابتدا مقام قضایی با بالگرد به رویت منطقه پرداخت و سپس کاوش لاشه هواپیما و پیکر جانباختگان آغاز شد.

سرتیپ نعمتی گفت : تیم های مختلف از نیروهای ارتش در محل مستقر شدند و از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح امروز ابتدا 2 فروند هواپیمای شکاری نیروی هوایی در منطقه به شناسایی پرداختند و پس از آن با هواپیمای نیروی زمینی ارتش چندین مرتبه و از دو طرف منطقه را رصد کردیم و هلال احمر و سپاه نیز این منطقه دقیق را تایید کردند.

وی بیان کرد: شب گذشته در جلسه ای با استاندار اصفهان قسمت رادار هواپیما و مسیر آن و نیز مناطق احتمالی سقوط برای استاندار تشریح شد و این اطلاعات توسط کاردارهای نظامی با کشورهای منطقه تبادل شد و منطقه عمومی از شب گذشته مشخص بود ولی منطقه خاص سقوط صبح امروز شناسایی شد.

هواپیمای ATR شرکت هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و شش خدمه صبح روز یکشنبه از رادار خارج شد و در منطقه کوهستانی دنا کوه از توابع شهرستان سمیرم در جنوب اصفهان سقوط کرد.

کد خبر 398873

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha