همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان در ادامه سفر خود به جمهوری آذربایجان ، بعد از ظهر روز چهارشنبه با یاور جمال اف وزیر صنایع دفاع این کشور دیدار و مذاکره کرد.

دفاع

به گزارش ایرنا، سرتیپ امیر حاتمی که امروز صبح برای در راس یک هیات نظامی وارد باکو شده است، پس از دیدار با رئیس جمهوری آذربایجان ، الهام علی اف و ذاکر حسن اف وزیر دفاع این کشور ، با وزیر صنایع دفاع دیدار کرد.

طرفین در این دیدار در خصوص همکاری برای تولید تجهیزات نظامی مشترک ، مسائل فنی - نظامی و استفاده از فناوری های نوین بحث و تبادل نظر کردند.

نتظار می رود ، مقامات دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان در جریان این سفر به تفاهم ها و توافق هایی در زمینه همکاری های دفاعی و نظامی و همکاری در زمینه تولید مشترک صنایع دفاعی برسند.

سرتیپ امیر حاتمی ، قرار است امروز با نخست وزیر جمهوری آذربایجان نیز دیدار کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان ، فردا از مراکز نظامی و دفاعی جمهوری آذربایجان بازدید خواهد کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان هنگام ورود ، به باکو در فرودگاه حیدر علی اف این شهر مورد استقبال حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر اجاق نژاد ، نماینده ولی فقیه در جمهوری آذربایجان و جواد جهانگیرزاده سفیر ایران در باکو و هیات عالی رتبه نظامی جمهوری آذربایجان به سرپرستی فواد محمداف معاون وزیر دفاع آذربایجان قرار گرفت.

کد خبر 398985

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha