همشهری آنلاین: آیین سپاس از هفت دهه فعالیت هنری مهدی علی‌محمدی، چهره ماندگار عرصه‌های رادیو و دوبله یکشنبه ششم اسفند با حضور هنرمندان سینما، تلویزیون، تئاتر و صداپیشگان پیشکسوت در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

مهدی علی محمدی

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از رسانه خبري سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، حسن خجسته (معاون پيشين صدا در سازمان صدا و سيما)، پرویز بهرام (صداپیشه پیشکسوت)، اسماعیل میرفخرایی (استاد ارتباطات و برنامه‌ساز تلويزيون)، بهزاد فراهانی (بازیگر سینما و تئاتر) و نصرالله مدقالچی (صداپیشه و گوينده قديمي) از چهره‌هايي هستند كه در اين برنامه درباره ويژگي‌هاي شخصي و حرفه‌اي استاد علي‌محمدي سخنرانی مي‌كنند.

اجرای موسیقی سنتی ایرانی با هنرمندی گروه کوچه‌باغ به سرپرستی شاهرخ سرلک و تکنوازی پیانوی علی نواب‌زاده به همراه پخش نماهنگي از زندگی و فعالیت‌های هنری گوينده و صداپيشه پيشكسوت بخشی از برنامه‌های آیین سپاس است كه دبيري آن را امیرحامد موسوی، پژوهشگر رادیو بر عهده دارد.

علی‌محمدی دانش‌آموخته مدرسه عالی هنرپیشگی تهران در دهه ۱۳۲۰ و دانشکده هنرهای نمايشي دانشگاه تهران در رشته ادبیات و بازیگری است و گویندگی و مدیریت دوبله بسیاری از آثار شاخص سینمای کلاسیک از جمله «از اینجا تا ابدیت» فرد زینه‌مان و «ربکا» آلفرد هیچکاک را بر عهده داشته است.

پایه‌گذاري ادبیات نمایشی در دوبله آثار انیمیشن کودکان در دهه ۱۳۶۰ و دوبله انیمیشن‌های «دور دنیا در ۸۰ روز»، «خانواده دکتر ارنست»، «موش کوهستان» و... از ديگر فعاليت‌هاي علي‌محمدي است كه آيين سپاس از وي ساعت 18 يكشنبه ششم اسفند در فرهنگسرای ارسباران برگزار مي‌شود

کد خبر 399182

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha