همشهری آنلاین: سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس خواستار برخورد قاطع با آشوبگران قائله گلستان هفتم پاسداران شد.

به گزارش تسنيم،حجت‌الاسلام حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آشوب‌های اخیر در خیابان گلستان هفتم پاسداران تهران ، اظهار داشت:اقدامات  عده‌ای آشوبگر که خود را منصوب به دراویش می‌دانستند، اقداماتی کاملاً غیر قانونی بود که باعث برهم ریختن آرامش مردم آن منطقه شد.

وی با بیان اینکه اقدامات نیروی انتظامی در جهت بر قراری امنیت مردم منطقه پاسداران انجام شد، افزود:مسئولان  دستگاه قضا و نیروی انتظامی باید با جدیت پیگیر رسیدگی به این موضوع باشند.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس، اظهار داشت:قوه قضائیه باید با کسانی که امنیت مردم را به خطر می‌اندازند به شدت و سریعاً برخورد کند.

حجت‌الاسلام نوروزی با بیان اینکه دستگاه قضا نباید در برابر کسانی که در بروز این قائله نقش داشتند و سبب شهادت نیرو‌های انتظامی و نیرو‌های بسیج شدند بدون مسامحه برخورد کند، گفت:قوه قضائیه نیروی انتظامی وظیفه دارد از مردم در برابر کسانی که آرامش آنها را بر هم می‌زنند با جدیت برخورد کند.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس تصریح کرد:قطعاً پس از سر کشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه از مسئولان قوه قضائیه و نیروی انتظامی برای حضور در کمیسیون به منظور بررسی ابعاد گوناگون موضوع و همچنین برای اینکه نمایندگان در جریان روند این پرونده قرار بگیرند، دعوت می‌شود.

 

 

کد خبر 399359

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha