همشهری آنلاین: گروه رولینگ استونز بهار آینده نخستین تور کنسرت‌های خود را در بریتانیا پس از پنج سال از ورزشگاه لندن در استرتفورد آغاز و در سه شهر دیگر برنامه اجرا می‌کند.

رولینگ استونز

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از گاردين، منچستر، كارديف در ولز و ادينبورگ در اسكاتلند ديگر شهرهايي هستند كه ميزبان اعضاي گروه رولينگ استونز مي‌شود. چهار عضو گروه بخش اول تور كنسرت «بدون فيلتر» را پاييز گذشته در اروپا آغاز كردند و قرار است 22 ماه مي در لندن پس از حدود پنج سال با هواداران خود ديدار كنند. ميك جگر، كيت ريچاردز، روني وود و چارلي واتس اعضاي رولينگ استونز هستند.

ابتدا قرار بود تور كنسرت اروپا با اجراهاي بريتانيا ادامه يابد اما به دليل برنامه فشرده رقابت‌هاي ورزشي، سالن و مكان مناسب براي اجرا پيدا نشد. رولينگ استونز آخرين بار تابستان 2013 در سرزمين مادري خود برنامه اجرا كردند و دو نوبت در هايد پارك لندن روي صحنه رفتند. يكي از مشهورترين، محبوب‌ترين و پيشروترين گروه‌هاي موسيقي راك بريتانيا و جهان 55 سال است كه در گوشه و كنار دنيا تور كنسرت برپا مي‌كند.

ريچاردز كه گيتاريست گروه است، در بيانيه‌اي احساس به مناسبت اجراي تور كنسرت بريتانيا نوشت: «كار كردن با اين گروه لذتي وصف‌ناپذير است. هيچ‌چيز نمي‌تواند مانع ما شود و ما تازه در آغاز راه هستيم.» ورزشگاه لندن در 22 مي، ورزشگاه اولدترافورد منچستر در پنجم ژوئن، ماريفيلد ادينبورگ در 9 ژوئن، ورزشگاه كارديف در 15 ژوئن و سرانجام توئيكنهم لندن در 19 ژوئن ميزبانان رولينگ استونز خواهند بود.

گروه موسيقي راك يوتو U2 شامل بونو، آدام كليتن، اج و لري مولن جونير در حال حاضر ركورددار پردرآمدترين تور كنسرت تاريخ است كه بين سال‌هاي 2009 تا 2011 با تور 360درجه به دست آمد. رولينگ استونز هم در تور بيگر بنگ سال‌هاي 2005 تا 2007 در رده دوم پردرآمدترين كنسرت‌هاي تاريخ ايستاده است. بليت‌فروشي كنسرت تازه اين گروه از دوم مارس آغاز مي‌شود.

کد خبر 399404

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha