همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمن هیچ‌گاه دست از عداوت و دشمنی علیه کشورمان برنمی‌دارد، گفت: تلاش گسترده دشمنان بر تضعیف توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران متمرکز شده است.

امیر حاتمی

به گزارش وزارت دفاع، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع کشورمان در جریان بازدید از دانشگاه صنعتی مالک اشتر با اشاره به دشمنی‌ها و خباثت‌های نظام سلطه علیه ملت بزرگ ایران اسلامی ادامه داد: هدف تمام این دشمنی‌ها خدشه‌پذیر کردن و تضعیف توان دفاعی کشور و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

امیر حاتمی به اهمیت ماموریت و جایگاه این دانشگاه در سطح کشور و نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: دانشگاه صنعتی مالک اشتر وظیفه دارد پاسخگوی جدی نیازهای بخش صنعت دفاعی، نیروهای مسلح و نوع تهدیدات پیش ‌روی دشمنان علیه کشورمان باشد.

وی با بیان اینکه دانشگاه صنعتی مالک اشتر با توجه به نوع ماموریت‌هایش توانسته خود را مجهز ،آماده و توانمند کند، افزود: این دانشگاه با ظرفیت‌ها و قابلیت‌‌های تخصصی خود می‌تواند پاسخگوی نیازهای واگذاری کشور نیز باشد.

امیر حاتمی با بیان اینکه ‌ماموریت‌ها و فعالیت‌های دانشگاه صنعتی مالک اشتر باید در راستای پاسخگویی به نیازها و مطالبات ‌نیروهای مسلح و بخش صنعت دفاعی ‌باشد، تصریح کرد: این دانشگاه موظف و مکلف است دانش مورد نیاز نیروهای مسلح و بخش صنعت دفاعی را تولید کند.

وی تاکیدکرد: اهمیت کار صنایع دفاعی و دانشگاه صنعتی مالک اشتر از آنجایی است که بلا‌فاصله بهره‌بردار و استفاده‌ کننده از محصول و دستاورد تولید شده بازخورد واقعی خود را ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه بسیار علاقه‌مندیم از ظرفیت‌های علمی و دانشگاهی کشور بیشتر در وزارت دفاع استفاده کنیم، اضافه کرد: صنعت کشور و صنعت دفاعی نیازمند هم‌افزایی، هماهنگی و تعامل هر چه بیشتر جهت رشد و پیشرفت صنعت و مراکز علمی کشور هستند و براین اساس وزارت دفاع آماده است تجارب و ظرفیت‌های خود را اختیار دانشگاه‌ها‌ و بخش صنعت قرار دهد.

امیر حاتمی با بیان اینکه دانشگاه صنعتی مالک اشتر می‌تواند‌ نقش رابط اصلی را برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های دانشگاه‌های کشور ایفا کند، خاطرنشان کرد: اگر این حلقه رابط و پل ارتباطی برقرار شود شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه صنعتی خواهیم بود.

کد خبر 399430

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha