همشهری آنلاین: وزیر اطلاعات گفت: برای جلوگیری از فرار سرمایه‌های کشور باید با تخلفات بخش اقتصادی به صورت هوشمندانه برخورد کرد.

ایسنا نوشت: حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی در یازدهمین جلسه شورای اداری استان که با حضور مسئولان و مدیران استانی برگزار شد، افزود: کم‌کاری‌ها و فراری دادن سرمایه‌ها، بازی درون زمین دشمن است و باید برای جلوگیری از فرار سرمایه‌های کشور با تخلفات بخش اقتصادی به صورت هوشمندانه برخورد کرد.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم در نظام، نعمتی است که باید با خدمت‌رسانی بی‌منت شکر آن را بجا آوریم، افزود: مسئولیت‌ها امانتی الهی از سوی مردم است که در اختیار مدیران و مسئولان قرار گرفته و اسلام حکومت با سبقه الهی را برای مردم می‌خواهد تا در سایه آن کرامت، امنیت، عدالت و معیشت آنها مهیا شود.

علوی رضایت مردم از مسئولان را اساس حکومت اسلامی دانست و تصریح کرد: در جامعه اسلامی امنیت باید بطور گسترده و رضایت به صورت عمومی برقرار شود و خوش اخلاقی و خوشرویی با مردم از عوامل کسب رضایت است.

وی امنیت را پیش‌شرط ضروری در همه بخش‌ها دانست و یادآور شد: امنیتی که با فضای خشک بوجود بیاید نمی تواند پایدار باشد بلکه امنیت باید بصورت شاد و همراه با نشاط و آرامش برقرار شود و در این شرایط است که ایمان رشد می کند.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: همه شهروندان که در چهارچوب قانون عمل می‌کنند و درون نظام هستند همه باید از امنیت و عدالت برخوردار شوند و برقراری آن وظیفه حکومت اسلامی است.

وی ارتقاء قدرت دفاعی و نظامی را برای ایجاد ترس و هراس در میان دشمنان و برقراری آرامش در دل مردم جامعه ضروری دانست و خاطر نشان کرد: هرچه در توان داریم باید صرف استحکام ، وحدت و همدلی با یکدیگر کنیم چرا که نتیجه اختلافات و دعواها، زمن خوردن و هلاکت است.

وزیر اطلاعات با اشاره به حوادث دی‌ماه که به گفته وی، "موجب امید یافتن در دشمنان شد"، افزود: با وحدت و یکپارچگی این حوادث و توطئه‌های دشمنان خنثی شد.

وی ضمن قدردانی از اداره اطلاعات استان، اظهار کرد: امنیت موجود نتیجه همدلی همه دستگاه‌های نظامی، انتظامی ، سیاسی اعم از سپاه، نیروهای ناجا، مرزبانی، بسیج، استانداری و قوه قضائیه است.

کد خبر 399561

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha