همشهری آنلاین: اولین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور بسکتبال ۳ نفره مردان بالای ۱۸ سال باشگاه‌های کشور به میزبانی هیئت بسکتبال استان مرکزی و با حضور ۸ تیم برتر کشور در سالن امام‌ خمینی (ره) اراک برگزار شد.

Baseball Team

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، در این دوره از مسابقات تیم های قزوین، قم، همدان، بیرجند، کرمانشاه، لرستان و اراک الف و ب شرکت داشتند.

این مسابقات به صورت دوره‌ای با انجام 40 بازی شامل 36 بازی قبل از فینال و چهار دیدار نیز در مرحله نیمه نهایی و نهایی پیگیری شد که برای تعیین سرنوشت مسابقات و معرفی قهرمان اولین دوره مسابقات بسکتبال سه نفره کشور، چهار تیم اراک الف و ب، همدان و کرمانشاه به مرحله نیمه نهایی و نهایی راه یافتند.

در این مرحله تیم‌های همدان و کرمانشاه برای مشخص شدن تیم سوم مقابل یکدیگر قرار گرفتند که تیم کرمانشاه با نتیجه 19 بر 17 از سد همدان گذشت و عنوان سومی مسابقات را به خود اختصاص داد.

در مرحله نهایی هم دو تیم اراک الف و ب برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند تا تیم قهرمان از میان دو تیم همشهری مشخص شود که در نهایت تیم اراک ب با نتیجه 21 بر 14 از سد همشهری خود گذشت و به عنوان قهرمان اولین دوره مسابقات بسکتبال سه نفره مردان بالای 18سال باشگاه‌های کشور شناخته شد.

لازم به ذکر است در پایان این دوره از مسابقات، نوید فراهانی از تیم اراک B از طرف سایت فدراسیون جهانی بسکتبال ( فیبا) به عنوان ارزشمندترین بازیکن این مسابقات انتخاب شد.

 

کد خبر 399572

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha