همشهری آنلاین: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رشد یگان بالگردی نیروی زمینی سپاه در اقتدار نیرو و برقراری امنیت کشور موثر است، گفت: به سمت استفاده بیشتر از پهپاد و بالگرد می‌رویم.

 محمدعلی جعفری

به گزارش ایرنا، سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در حاشیه مراسم رونمایی از دستاوردهای نیروی زمینی سپاه، با حضور در جمع خبرنگاران افزود: کمتر از دو سال است که تصمیم گرفتیم، نیروی زمینی سپاه به بالگرد مجهز شده و یگان بالگردی داشته باشد.

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: با توجه به فناوری پهپادی و بالگردی و تاثیر تعیین‌کننده‌ای که در انجام ماموریت دارد، در نیروی زمینی سپاه به این سمت می‌رویم که استفاده بهینه و خوبی از این موضوعات در عملیات‌ها به خصوص هلی‌برن، شناسایی دشمن در مناطق عملیاتی و تک هوایی داشته باشیم.

وی افزود: با حمایت فرمانده نیروی زمینی سپاه، 3 مرکز بالگردی احداث و آماده انجام ماموریت شده است که کار جالب و بی‌نظیری است و نشان می‌دهد وقتی تجهیزاتی به یک نیرو واگذار می‌شود همت، تلاش و تمرکز منابع برای استفاده هر چه بهتر از آن صورت می‌گیرد.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: این مرکز اُورهال در کشور بی‌نظیر است و امیدواریم با رشد یگان بالگردی نیروی زمینی سپاه، شاهد افزایش اقتدار و برقراری هرچه بیشتر امنیت باشیم.

به گزارش ایرنا، مراکز تخصصی نیروی زمینی سپاه، صبح امروز - چهارشنبه - با حضور سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران و جمعی از فرماندهان افتتاح شد.

سایت مرکز آموزش هوانوردی، مرکز تعمیرات تخصصی بالگرد و مرکز تحقیقات بالگردی هوانیروز سپاه از جمله مهمترین مراکزی است که به همت معاونت مهندسی نیروی زمینی سپاه ساخته شده است.

کد خبر 399634

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha