همشهری آنلاین: برد پیت هم به جمع بازیگران نهمین فیلم کوئنتین تارانتینو پیوست تا در پروژه سینمایی «روزی روزگاری در هالیوود» کنار لئوناردو دی‌کاپریو مقابل دوربین برود.

براد پیت

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از اسكرين‌ديلي، استوديو سوني پيكچرز از همين امروز تاريخ اكران فيلم تازه تارانتينو را اعلام كرده و قرار است «روزي روزگاري در هاليوود» روز 9 اوت 2019 روي پرده سينماها برود. پيت و دي‌كاپريو كه پيش از اين به ترتيب در «لعنتي‌هاي بي‌آبرو» و «جانگوي از بند رسته» با تارانتينو همكاري كرده بودند، در نخستين تجربه مشترك كنار هم نقش دو دوست را در لس‌آنجلس 1969 بازي مي‌كنند.

مارگو روبي، ستاره جوان استراليايي ديگر بازيگر اصلي فيلم است كه به نقش شارون تيت ظاهر مي‌شود؛ همسر جوان رومن پولانسكي در 1969 به دست پيروان چارلز مانسن به قتل رسيد. دي‌كاپريو هم در «روزي روزگاري در هاليوود» ريك دالتن خواهد بود؛ بازيگر يك سريال وسترن در 1969 كه قصد دارد همراه يار و بدل هميشگي‌اش كليف بوث (پيت) وارد هاليوود شود. نكته اينجاست كه ريك يك همسايه بسيار مشهور دارد؛ شارون تيت.

تارانتينو از پنج سال پيش روي فيلمنامه «روزي روزگاري در هاليوود» كار مي‌كند و زندگي كردن در لس‌آنجلس هم به او كمك كرده تصويري بهتر از اين شهر در گذشته‌هاي دور ارائه دهد. هر چند در 1969 كه ماجراي قتل دلخراش تيت پيش آمد، فيلمساز جنجالي فقط هفت سال داشت. قرار است فيلم تازه او همزمان با 50 سالگي قتل تكان‌دهنده همسر باردار رومن پولانسكي روانه اكران شود.

تارانيتنو در ماه‌هاي اخير به دليل ماجراهاي مربوط به پشت صحنه فيلم سينمايي «بيل را بكش» (اجبار اوما تورمن به راندن يك خودرو در صحنه‌اي خطرناك) به شدت تحت فشار بوده است. ضمن اينكه او ناخواسته از وودي آلن در برابر اتهام‌هاي بدرفتاري جنسي با دخترخوانده‌اش حمايت كرده بود كه بعدها آن را پس گرفت.

کد خبر 399766

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha