همشهری آنلاین: طرح اولیه‌ای برای ساخت یک جزیره با ۱۹ ساختمان بلندمرتبه در نیویورک ارائه شده است، این جزیره به عنوان راه‌حلی برای مقابله با افزایش سطح آب دریا در سال‌های آتی طراحی شده است.

یک جزیره در نیویورک برای مقابله با افزایش سطح دریا ساخته می‌شود

به گزارش مهر، به نظر می‌رسد ایالت نیویورک برای مشکل افزایش سطح آب دریا راهی یافته است. در همین راستا شرکت DFA طرح اولیه ساخت جزیره‌ای را برای این شهر ارائه کرده و تصاویری از یک جزیره شناور در این ایالت منتشر شده است.

در این تصویر برج‌های عظیم روی پلتفرمی ساخته شده‌اند که هنگام سیل و افزایش سطح آب دریا ارتفاع آن یک و نیم متر بیشتر می‌شود.

این جزیره نه تنها خانه‌های ارزان فراهم می‌کند بلکه به حفظ محیط زیست نیز کمک می‌کند و راه‌حلی برای افزایش سطح آب دریا در نتیجه گرمایش جهانی است.

همزمان با افزایش سطح آب چشم‌انداز بستر جزیره نیز افزایش می‌آید و در نتیجه خانه‌ها نیز مانند یک جزیره روی آب شناور می‌شوند.

شرکت طرح DFA در نیویورک ساخت ۱۹ ساختمان بلندمرتبه را پیشنهاد کرده که ارتفاع آنها از ۹۶ تا ۴۵۵ فوت است. دور این سازه‌ها چارچوب‌های شبکه مانند قرار می‌گیرد.

این ساختمان‌ها تا ۲۰۵۰ میلادی ساخته می‌شوند. این در حالی است که پیش‌بینی می‌شود سطح آب دریا تا آن تاریخ ۳۰تا ۷۶ سانتی‌متر افزایش یابد.

کد خبر 399827

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha