همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هرگز اجازه نمی‌دهیم در کشور و مرزهای ما اقدامی علیه مردم و امنیت ملی توسط بیگانگان شکل گیرد.

محمد پاکپور

به گزارش ایرنا سردار محمد پاکپور روز شنبه در همایش بصیرتی علما و روحانیون در مقابله با جریان تکفیری در شهرستان مرزی سراوان اظهار داشت: به واسطه خون شهدای انقلاب اسلامی خوشبختانه جزیره امنی در تمام ایران به ویژه مناطق مرزی ایجاد شده است.

وی افزود: شهدای این مرز و بوم اعم از شیعه و سنی خون خود را برای امنیت مردم و نظام فدا کرده اند.

وی با تاکید بر مهم بودن برگزاری همایش مقابله با جریان های تکفیری گفت: با برگزاری این همایش ها علاوه بر افزایش بصیرت، به شناخت لازم برای مقابله با جریان های تکفیری دست می یابیم.

وی تصریح کرد: اگر علما اعم از شیعه و سنی اقدام به بصیرت افزایی کنند گروه‌های تکفیری جرات اظهار نظر نخواهند داشت.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هدف گروه های تکفیری که حامی اصلی آنها آمریکاست نابودی زیر ساخت ها و امکانات کشورهای اسلامی و آواره کردن مردم مسلمان است.

سردار پاکپور افزود: در کشورهای عراق و سوریه جوانانی که آماده مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی بودند امروز به واسطه وجود جریان های تکفیری با هم درگیر هستند.

وی ادامه داد: جنگ های داخلی در عراق و سوریه سبب شده است تا حاشیه امنی برای رژیم غاصب صهیونیستی ایجاد شود و از آن بهره برداری کند.

وی اظهار داشت: نبود بصیرت در میان علمای سوریه و تحریک مردم به جای جلوگیری از تفرقه سبب شد تا این کشور با خاک یکسان شود و از هر طرف گروه ها و جریان ها به آن راه پیدا کنند.

سردار پاکپور گفت: علمای شیعه و سنی نقش مهمی در بصیرت افزایی میان مردم دارند.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران سبب شد تا ریشه تروریست در عراق و سوریه خشکیده شود.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور نیز در این همایش گفت: برگزاری این همایش ها سبب بیشتر شدن انسجام میان علمای شیعه و سنی و همچنین علما و مردم می شود.

سردار محمد مارانی افزود: امیدواریم بتوانیم در کنار یکدیگر خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم و کار دین و تبلیغ آن را انجام دهیم.

وی با تقدیر از حمایت های سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: همه امکانات نیروی زمینی سپاه برای از بین بردن محرومیت بسیج شده است و از هیچ تلاشی در مسیر سازندگی و رفاه مردم دریغ نخواهیم کرد.

فرمانده سپاه پاسداران سراوان نیز در این همایش گفت: اقدامات عمرانی خوبی توسط سپاه در این شهرستان انجام شده است.

سرهنگ محمد پودینه افزود: راهسازی و خانه سازی برای محرومان و ایجاد 6 بیمارستان صحرایی با تمام تجهیزات پزشکی از مهمترین اقدامات سپاه در سراوان بوده است.

وی افزود: مردم سراوان قدرشناس و دل داده نظام هستند به طوری که علمای منطقه نخستین بیعت کنندگان با نظام در نا آرامی های اخیر بودند و از اینگونه حرکات اعلام برائت کردند.

به گزارش ایرنا همایش بصیرتی علما و روحانیون در مقابله با جریان تکفیری با حضور مسئولان کشوری و استانی در شهرستان مرزی سراوان واقع در 347 کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

کد خبر 399849

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha