یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: ستاره ۷۰ ساله موسیقی جهان در اعتراض به تلاش یکی از تماشاگران اجرای اخیرش در لاس وگاس برای دست زدن به او، از پشت پیانو بلند شد و با داد و فریاد به پشت صحنه رفت.

التون جان

به گزارش ایران‌آرت، التون جان سرگرم اجرای یکی از آهنگ‌هایش با پیانو بود و گروهی از تماشاگران هم در این اجرا روی صحنه دور او حلقه زده بودند. در این هنگام، یکی از حاضران تلاش می‌کرد خودش را هر طور هست به ستاره سرشناس برساند و به او و پیانو دست بزند. با تکرار چندباره این کار از سوی جوان روی صحنه، جان از کوره دررفت و با حالتی عصبانی و همزمان با داد و فریاد خودش را به پشت صحنه رساند.

ویدئوی این اتفاق عجیب و غریب از ساعاتی پیش در فضای مجازی دست به دست می‌شود و واکنش‌های فراوان برانگیخته است. برخی معتقدند التون جان کبیر می‌توانست خودش را کنترل کند و صحنه را به جنجال نکشاند، عده‌ای می‌گویند در اجراهای زنده با حضور تماشاگران رخ دادن چنین اتفاق‌هایی چندان دور از ذهن نیست و گروهی هم جوان دوستدار جان را به خاطر دست‌درازی‌اش ملامت می‌کنند.

در هر حال، جان پس از مدتی برای اجرای آهنگ «دایره زندگی» دوباره روی صحنه برگشت و در حالی که آشکارا آزرده به نظر می‌رسید، خطاب به تماشاگران گفت: «دیگر در اجراهای شنبه‌شب کسی را روی صحنه دعوت نمی‌کنم. شما خرابش کردید.» گفته می‌شود جوانک خطاکار هم با راهنمایی تامین‌کنندگان امنیت برنامه به بیرون سالن هدایت شد.

کد خبر 399979

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha