همشهری آنلاین: استقلال علی‌رغم بازی شایسته‌ای که به نمایش گذاشت با تصمیم‌های اشتباه داوری از کسب سه امتیاز باز ماند.

فوتبال

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های العین و استقلال در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از گروه چهارم این رقابت‌ها با تساوی دو بر دو به پایان رسید. برای استقلال تیام دو بار و برای العین برگ و احمد خلیل گلزنی کردند.

نیمه نخست:

نیمه اول دیدار تیم‌های العین و استقلال در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه اول این دیدار هر دو تیم بازی متعادلی را ارائه دادند و فرصت‌های نصفه و نیمه‌ای داشتند ولی هیچ‌کدام از این فرصت‌ها باعث عکس العمل جدی از سوی دروازه‌بانان دو تیم نشد. در این نیمه دو تیم جانب احتیاط را داشتند و از حملات سریع روی دروازه یکدیگر خودداری می‌کردند.

شاید بهترین فرصت استقلال در این نیمه را فرشید اسماعیلی در دقیقه ۴۳ داشت که شوت او راهی اوت شد و بهترین فرصت العین راهم عبدالرحمان در دقیقه ۶ به دست آورد که شوت او را هم حسینی راهی کرنر کرد.

نیمه دوم:

با آغاز نیمه دوم استقلالی‌ها خیلی زود به گل رسیدند.

در دقیقه 52 کار تاکتیکی و تمرین شده استقلالی‌ها باعث شد تا فرشید اسماعیلی با یک پاس در عرض تیام را در موقعیت گل قرار دهد و او با یک ضربه عالی گل نخست استقلال را به ثمر رساند.

بعد از گل استقلال تیم العین فشار نسبتا خوبی روی دروازه استقلال ایجاد کرد ولی آنها در زدن ضربه نهایی دقت نداشتند تا اینکه در دقیقه 64 ارسال یک توپ کوتاه برای برگ با ضربه دقیق او همراه شد و این توپ به گل تساوی تبدیل شد.

در ادامه فشار العینی‌ها با تصمیم عجیب داور مالزیایی صاحب یک ضربه پنالتی شدند و این ضربه را برگ زد ولی حسینی دروازه‌بان استقلال در رفت و برگشت توپ را به خوبی دفع کرد.

بعد از این پنالتی استقلالی‌ها روحیه مضاعفی گرفتند و تنها یک دقیقه بعد از آن بازهم ارسال کوتاه اسماعیلی با ضربه تمام کننده تیام همراه شد تا استقلال دو بر یک جلو بیافتد ولی این پایان کار نبود و داور مالزیایی بازهم در یک تصمیم عجیب، پنالتی اشتباهی را به سود العین اعلام کرد که این توپ را احمد خلیل گل کرد تا حساب کار دو بر دو شود.

در نهایت تلاش دو تیم برای تغییر نتیجه بی حاصل بود و استقلال یک امتیاز ارزشمند را از امارات گرفت هرچند که استحقاق برد را داشت ولی اشتباهات داوری مانع از کسب سه امتیاز شد.

کد خبر 400220

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha