همشهری آنلاین: رییس سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص اصلاح قانون تعزیرات حکومتی بیان کرد: در حال حاضر خلاء قانونی در حوزه نظارت و برخورد نداریم، البته شاید قوانین نیاز به روزآمدی دارد.

Store

به گزارش ایسنا، جمال انصاری طی سخنانی در نشست خبری، اظهار کرد: در سال جاری نسبت به سال ۹۵، ۲۸ درصد رشد در پرونده‌های تعزیراتی داشتیم که این رشد مبین این است که ما در رابطه با مبارزه با قاچاق کالا جدی هستیم.

وی گفت: اقدامات ما بیش از دو ماه است که برای تعمیق فعالیت‌های مرتبط با روزهای پایان سال آغاز شده است. از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین گشت‌های مرتبط با ایام نوروز آغاز به کار کرده و می‌کنند.

انصاری در خصوص اصلاح قانون تعزیرات حکومتی بیان کرد: در حال حاصر خلاء قانونی در حوزه نظارت و برخورد نداریم، البته شاید قوانین نیاز به روزآمدی دارد. تغییر و اصلاح مقررات نیازمند مداخله خاص و مستقیم مجمع به عنوان مرجع تعیین‌کننده قوانین در این رابطه است.

وی در رابطه با اینکه گفته می‌شود برخی از مسئولین و بستگان آنها در موضوع قاچاق دخیل هستند و اینکه آیا این موضوع را تایید می‌کنید؟ گفت: ما در سازمان تعزیرات اقدامات پرونده‌ای را انجام می‌دهیم. در پرونده‌های ارسالی به سازمان تعزیرات ما با مصداقی از این موضوع که فردی در اینگونه پرونده‌ها مداخله داشته باشد برخورد نکرده‌ایم.

کد خبر 400251

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha