همشهری آنلاین: باراک اوباما و همسرش میشل در حال مذاکره با مدیران نتفلیکس برای تولید یک برنامه تلویزیونی هستند؛ شبکه‌ای که با داشتن ۱۱۸ میلیون مشترک به غول دنیای تصویر تبدیل شده است.

باراک و میشل اوباما

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از نيويورك تايمز، رئيس‌جمهوري و بانوي اول پيشين آمريكا كه حدود يك سال پيش جاي خود را در كاخ سفيد به دونالد ترامپ و ملانيا دادند، اين روزها به شدت درگير برنامه‌هايي چون نوشتن كتاب و حالا توليد برنامه تلويزيوني هستند. گرچه مذاكره خانواده اوباما با نتفليكس به مراحل نهايي رسيده اما تعداد قسمت‌ها و شيوه پخش آن هنوز نهايي نيست. ضمن اينكه آنها قصد ندارند در اين سريال به انتقادهاي ترامپ پاسخ دهند.

نتفليكس كه به دست و دلبازي در رقم قراردادها شهره شده، مدتي پيش با يك قرارداد 300 ميليون دلاري رايان مرفي را از استوديو فوكس قرن 21 به خدمت گرفت. نويسنده، تهيه‌كننده و كارگردان 52 ساله آمريكايي در كارنامه خود سريال‌هاي موفق «جراحي پلاستيك»، «داستان ترسناك آمريكايي»، «داستان جنايي آمريكايي» و اين اواخر «دشمني» را براي شبكه FX در كارنامه دارد.

علاوه بر نتفليكس، شركت‌هايي چون اپل و آمازون هم براي همكاري با خانواده اوباما به آنها نزديك شده‌اند. توليد برنامه با اين غول‌هاي دنياي فناوري و رسانه به رئيس‌جمهوري پيشين آمريكا اجازه مي‌دهد به شكلي كاملا آزاد با مردم اين كشور سخن بگويد.

اوباما ژانويه امسال در نخستين قسمت برنامه «مهمان بعدي من نياز به معرفي ندارد» با اجراي ديويد لترمن، مجري سرشناس آمريكايي در شبكه نتفليكس حضور يافت.

کد خبر 400401

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha