همشهری آنلاین: اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور آب‌های آرام مردان رده سنی نوجوانان در ۶ ماده با حضور قایقرانان ۱۰ استان ۱۶ و ۱۷ اسفند ماه در عسلویه برگزار شد.

قایقرانی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، این رقابت‌ها به همت هیات قایقرانی استان بوشهر و شهرستان عسلویه با حمایت سازمان منطقه ویژه انرژی پارس در اسکله تجاری نخل تقی عسلویه انجام شد.

در روز نخست رقابت‌ها قایقرانان در دور مقدماتی، نیمه نهایی و فینال کایاک یک نفره 500 متر، کانوی یک نفره 500 متر و کایاک دونفره 500 متر رقابت کردند و نفرات برتر مشخص شدند.

بر این اساس در کانوی یک نفره 500 متر، ستار حبیب‌الله‌پور از مازندران، محمد عباسی از گیلان و شایان حسینی از بوشهر الف در رده‌های برتر قرار گرفتند.

در کایاک یک نفره 500 متر، ایلیا نادرنژاد از گیلان اول شد، کیان محمودزاده از تهران در رده دوم قرار گرفت و مهدی احمدی از زنجان جایگاه سوم را از آن خود کرد.

در کایاک دونفره 500 متر، بردیا پارسا و کیان محمودزاده از تهران مقام اول، یزدان زراعت‌کار و ماهان علیزاده از گیلان مقام دوم و کامیار سیفی و محمدصالح محمدی از همدان مقام سوم را كسب كردند.

در مسابقات روز پایانی قایقرانان در 3 ماده به رقابت پرداختند و چهره نفرات برتر مشخص شد.

در کیندربوت یک نفره 500 متر، حسین بابایی از اصفهان مقام نخست را به دست آورد، مانی شجری‌کهن از گیلان در رده دوم قرار گرفت و ابوالفضل همت نیا از بوشهر الف سوم شد.

در کایاک یک نفره 2000 متر، ایلیا نادرنژاد از گیلان اول، بردیا پیروزنیا از تهران دوم و علیرضا خمسه از لرستان سوم شدند.

در کانوی یک نفره 2000 متر، ستار حبیب الله‌پور از مازندران مقام اول، شایان حسینی از بوشهر الف مقام دوم و محمد عباسی از گیلان مقام سوم را به دست آوردند.

بر این اساس در پایان مسابقات، تیم گیلان با 57 امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد، تهران با 40 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و بوشهر با 37 امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داد.

کد خبر 400483

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha