همشهری آنلاین: داروزنی با بیان اینکه کسی درباره به رسمیت نشناختن رژیم اسرائیل تردیدی ندارد گفت باید راهی پیدا کنیم که با صلابت در مسابقات شرکت کنیم و با صلابت مقابل وزرشکاران اسرائیلی بازی نکنیم

داورزنی

محمد رضا داورزنی معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص مسائل اخير كشتي و رويارويي با وزرشكاران رژيم صهيونيستي به ايسنا گفت: برای اتخاذ راه‌حل باید به چند نکته توجه داشت؛ در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران کشوری به نام "اسرائیل" را به رسمیت نمی‌شناسیم و کسی در این باره تردیدی ندارد و با این دید نباید با ورزشکاران اسرائیلی مسابقه بدهیم اما در این مدل دچار تعارضات با نهادهای بین‌المللی می‌شویم. حال باید بررسی کرد که چگونه می‌شود ورزشکاران ایران با صلابت در مسابقات شرکت کنند و با صلابت مقابل ورزشکاران اسرائیلی بازی نکنند. تعیین و تکلیف این مسئله بر عهده نهادهای کلان و تصمیم گیرنده نظام است.

وي افزود: ما به عنوان وزارتخانه برای نهادهای بالا دستی تعیین تکلیف نمی‌کنیم. نهادهای کلان و بالادستی باید تصمیم بگیرند که فدراسیون‌های ورزشی چه برخوردی در رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی داشته باشند. در مورد کشتی‌ باید با تدبیر بیشتری با مسائل برخورد کرد. برخی از مسائل و مشکلات باید در درون سیستم مورد بررسی قرار بگیرد و همه آثار و جوانبی که مرتبط با این موضوع است مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرد و سپس تصمیم مقتضی گرفت.

کد خبر 400509

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha