همشهری آنلاین: پیش‌بینی سازمان هواشناسی حاکی از کاهش دما در نقاطی از کشور، بارش در شمال، شرق و منطقه زاگرس خواهد بود. تهران نیز با نیمه ابری، بارش پراکنده و ورزش باد را در پیش‌رو دارد.

زاگرس

احد وظیفه، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن پیش‌بینی شرایط جوی کشور افزود: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، فردا (۲۰اسفندماه) در استان‌های ساحلی دریای خزر هوای ابری و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و در شمال شرق، برخی مناطق شرق، زاگرس جنوبی و نواحی مرکزی کشور نیز رشد ابر ، رگبار باران و گاهی بارش برف رخ خواهد داد.

به گفته وظیفه، فردا در برخی از مناطق جنوب شرق و جنوب کشور نیز وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه روز دوشنبه (۲۱ اسفندماه) بارش در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت، گفت:‌ در این روز در برخی مناطق شرق، زاگرس مرکزی و جنوبی رشد ابر،‌ رگبار باران، گاهی همراه با رعد برق و وزش باد رخ خواهد داد.

وظیفه در پایان با اشاره به شرایط جوی تهران اظهارکرد: آسمان تهران فردا کمی ابری تا نیمه ابری، همراه با وزش باد و با احتمال بارش باران پیش‌بینی می‌شود که بیشتری و کمترین دمای آن ۱۵ و ۹ درجه سانتیگراد خواهد بود، همچنین پایتخت در روز دوشنبه (۲۱ اسفند ماه) نیمه ابری همراه با بارش پراکنده، گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۱۵ و ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 400527

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha