همشهری آنلاین: آهنگساز نخستین تجربه بالیوودی مجید مجیدی برای ساختن موسیقی متن بازسازی هندی عاشقانه هالیوودی «بخت پریشان ما» قرارداد امضا کرد.

ای آر رحمان

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از هاليوود ريپورتر، اي‌آر رحمن كه براي «ميليونر زاغه‌نشين» دو جايزه اسكار در كارنامه دارد و امسال براي «آن سوي ابرها» به كارگرداني مجيدي موسيقي متن ساخت، گزينه اول فوكس استار استوديوز براي آهنگسازي «بخت پريشان ما» بود. نسخه هندي اين فيلم موفق را موكش چابرا در نخستين تجربه كارگرداني خود مي‌سازد و سوشان سينگ راجپوت نقش اصلي آن را ايفا مي‌كند.

نسخه اصلي سال 2014 در هاليوود به كارگرداني جاش بون و بازي شيلين وودلي و انسل الگورت بر اساس كتاب «بخت پريشان ما» نوشته جان گرين ساخته شد؛ پروژه‌اي كه هزينه توليد آن 12 ميليون دلار بود و در كمال شگفتي در اكران جهاني بيش از 300 ميليون دلار فروخت.

فيلم داستان دختري جوان به نام هيزل را روايت مي‌كند كه به يك بيماري درمان‌ناپذير مبتلاست. او با پسري به نام گاس ملاقات مي‌كند كه گرچه با غول سرطان دست و پنجه نرم مي‌كند اما به زندگي اميدوار است. ديدار اين دو سرآغاز رابطه‌اي عاشقانه است كه پاياني غيرمعمول دارد.

رحمن كه درام تكان‌دهنده «127 ساعت» را هم در كارنامه دارد و از پركارترين آهنگسازان باليوود است، اواسط بهار آينده با «آن سوي ابرها» روي پرده سينماهاي هند و احتمالا ايران مي‌رود. پيش‌تر قرار بود فيلم مجيدي زودتر اكران شود و زمزمه‌هاي اكران نوروزي آن در ايران هم به گوش مي‌رسيد.

کد خبر 400534

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha