همشهری آنلاین: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: دو سازمان حفاظت اطلاعات و نمایندگی ولی فقیه نقش تعیین کننده‌ای در سلامت سپاه دارند.

محمدعلی جعفری

به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، این مطلب را عنوان کرد.

وی گفت: اعتقاد حوزه فرماندهی به نقش آفرینی این دو سازمان در کنار فرماندهی برای رشد و کیفیت بخشی مستمر به وضعیت سپاه است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ابراز خرسندی از انتصاب حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاج صادقی در مسئولیت نمایندگی جدید ولی فقیه در سپاه، اظهار داشت: آشنایی من با ایشان به دوران دفاع مقدس مربوط می شود که ایشان از سوی شهید میثمی به قرارگاه ما معرفی شدند و امیدواریم در کنار ایشان برنامه هایمان را با کیفیت و عمق بخشی بیشتر ادامه دهیم.

سرلشکر جعفری اضافه کرد: همانطور که آقای حاجی صادقی از صدور حکم انتصاب خود از سوی مقام معظم رهبری غافلگیر شدند، ما هم از انتصاب شان غافلگیر شدیم؛ البته ایشان از گزینه های مطلوب ما بودند و امیدواریم با این تحول مدیریتی که سرآغاز برنامه های جدید است، بتوانیم برنامه های گذشته را با قدرت و عمق بخشی بیشتر ادامه بدهیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه وضعیت درونی سپاه و سپاه سازی یکی از دغدغه های رهبری است، توضیح داد: این موضوع نیازمند عمق بیشتر معنویت و روحیه جهادی است. قدرت و صلابت سپاه در عرصه های مختلف، در کنار تجهیزات، مدیون روحیه معنوی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم در مدیریت جدید با هماهنگی و کمک و هم فکری بیشتر برنامه ها را با قدرت و کیفیت ادامه دهیم.

به گزارش ایرنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا روز یکشنبه 13 اسفند 1396، در احکام جداگانه‌ای حجت‌الاسلام حاج شیخ عبدالله حاج صادقی را به سمت نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حجت‌الاسلام حاج شیخ علی سعیدی را به سمت رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا منصوب کردند.

کد خبر 400607

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha