همشهری آنلاین: تیم لوازم خانگی کن با تفاضل امتیاز ۱۶+ (برد و باخت تیمی) قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد و هوگوپوشان بیمه رازی بر سکوی نایب قهرمانی ایستادند و دانشگاه الزهرا (س) سوم شد.

Takwondo Team

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مبارزات هفته یازدهم، دوازدهم و سیزدهم (پایانی) از دور برگشت سیزدهمین دوره لیگ جوانان و بزرگسالان زنان، "یادواره شهدای هسته‌ای کشور" روز یکشنبه (20 اسفند) در خانه تکواندو برگزار شد.

تیم لوازم خانگی کن برای کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها،24 برد، یک تساوی و یک باخت به دست آورد و با 73 امتیاز و تفاضل 180 جام قهرمانی را بالای سر برد و تیم بیمه رازی با 24 برد، یک تساوی، یک باخت و 73 امتیاز و تفاضل 164 عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد.

دانشگاه الزهرا (س) نیز که برای نخستین بار حضور در لیگ را تجربه می‌کرد، با 20 برد، یک تساوی، 5 باخت، 61 امتیاز و تفاضل 87 بر سکوی سومی ایستاد و آینده‌سازان لوازم خانگی کن نیز با 19 برد، 4 تساوی، 3 باخت، 61 امتیاز و تفاضل 77 به عنوان چهارمی رسید.

تیم‌های هیات تکواندوي استان گیلان، هیات تکواندوي حوزه شمال‌شرق، هیات تکواندوي جنوب ‌شرق، ققنوس جویبار، هیات تکواندوي استان مرکزی، هیات تکواندوي ورامین، هیات تکواندوي خراسان‌رضوی، لوازم ورزشی کوروش، هیات تکواندوي شهرستان کرج و هیات تکواندوي استان خوزستان به ترتیب در جایگاه پنجم تا چهاردهم قرار گرفتند.

ازسوی سازمان لیگ بهترین‌هاي سیزدهمین دوره «جام کوثر» به شرح ذیل معرفی شدند:

بهترین داور: معصومه يوسفي (گلستان)

بهترین سرمربی: مهناز حسين‌زاده (لوازم خانگی کن)

فنی‌ترین بازیکن: زینب اسماعیلی (بیمه رازی)

تیم اخلاق: هیات تکواندوي گيلان

بهترین سرپرست: لیلا یعقوبی بصیر (هیات تکواندوي استان خوزستان)

 

کد خبر 400658

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha