همشهری آنلاین: عضو کابینه دولت نهم گفت: کابینه دولت نهم و دهم با رفتارهای امروز احمدی‌نژاد موافق نیستند و تنها برخی اطرافیان که اندک هستند، او را همراهی می‌کنند.

سید مهدی هاشمی

به گزارش تسنيم، سید مهدی هاشمی عضو کابینه دولت نهم با بیان اینکه، گذشت زمان موجب شناخت بیشتر افراد و مسئولین برای مردم می‌شود، گفت: وقتی کسی از عدالت صحبت می‌کند، گذشت زمان می‌تواند ثابت کند که او آیا عدالت را برای همه می‌خواهد یا تنها برای قبیله خودش.

وی با یادآوری اینکه، آقای احمدی‌نژاد هشت سال نفر دوم کشور و نفر اول دستگاه اجرایی کشور بوده است، تصریح کرد: انتظار حداقلی مردم این است که ایشان قانون، مقررات و ضوابط کشور و نظام را بشناسند؛ اگر مفاسدی که ایشان امروز از آن سخن می‌گوید در گذشته نیز بوده و ایشان سکوت کرده که نشانه خیانت است و اما اگر این مفاسد برای مقطع کنونی است پس لازم است ایشان مستند سخن گفته و بر اساس قانون عمل کند چرا که آقای احمدی‌نژاد مجری قانون بوده و باید بهتر از دیگران قانون را بداند.

هاشمی، با ابراز اینکه قبیله‌گرایی با عدالت همخوانی ندارد، گفت: البته قوه قضائیه باید با رفع اشکالات، این قوه را از هرگونه ایجاد شبهه تطهیر کند اما وجود اشکالات احتمالی نیز دلیل نمی‌شود که آقای احمدی‌نژاد برای دفاع از قبیله اندک و چندنفره خود، دستگاه قضائی را زیر سؤال ببرد. به‌نظرم، زمان آن رسیده که رسانه‌ها برای روشنگری بیشتر اقدام کنند و اعضای کابینه دولت نهم و دهم برای دفاع از عملکرد نیروهای انقلابی و البته اقدامات و رفتارهای غلط آقای احمدی‌نژاد روشنگری و شفاف‌سازی کرده و پرچم‌دار این عرصه باشند.

عضو کابینه دولت نهم، گفت: متأسفم  از اینکه آقای احمدی‌نژاد امروز با رفتارهای غلط آب به آسیاب دشمن می‌ریزد و رفتارهایش موجب تضعیف نظام و از بین بردن خدماتش می‌شود؛ واقعاً جای تأسف دارد فردی که هشت سال رئیس قوه مجریه بوده امروز حرف‌هایی می‌زند که نشانگر ناآشنایی او به الفبای قانون است.

وی با اعلام اینکه، کابینه دولت نهم و دهم با رفتارهای امروز احمدی‌نژاد موافق نیستند و تنها برخی اطرافیان که اندک هستند، او را همراهی می‌کنند، تأکید کرد: البته انتقاد از رفتار احمدی‌نژاد به‌معنای تأیید عملکرد دولت فعلی یا برخی دیگر از مسئولین نیست و نباید این‌گونه تلقی شود که انتقاد از احمدی‌نژاد به‌معنای همراهی با دولت فعلی است چراکه اشکالات دولت فعلی کمتر از دولت سابق نیست.

کد خبر 400694

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha