همشهری آنلاین: بوروسیا دورتموند در دوئل حساس هفته ۲۶ بوندس‌لیگا توانست مهمان خود را در دقیقه ۹۰ شکست دهد و سه امتیاز کسب کند. بایرن مونیخ، شالکه، بایر لورکوزن، هوفن‌هایم و آگسبورگ از تیم‌های موفق این هفته بودند.

Bundesliga
  • ماینتس صفر - شالکه یک

پیکارهای هفته ۲۶ بوندس‌لیگا شامگاه جمعه (۹ مارس / ۱۸ اسفند) با دیدار ماینتس مقابل شالکه آغاز شد. آبی‌پوش‌های شالکه با پیروزی یک بر صفر بر میزبان خود سه امتیاز به دست آوردند. گل طلایی شالکه در این مصاف را دانیل کالیجوری به ثمر رساند.

  • بایرن مونیخ ۶ - هامبورگ صفر

بایرن مونیخ در هفته ۲۶ بوندس‌لیگا مهمان خود، هامبورگ را ۶ بر صفر در هم کوبید و بحران این تیم را تشدید کرد. هامبورگی‌ها هفته به هفته به پرتگاه لیگ دسته دوم نزدیک‌تر می‌شوند. روبرت لواندوسکی با زدن سه گل از شش گل بایرن مونیخ یکی از چهره‌های برتر میدان بود.

  • بایر لورکوزن ۲ - بوروسیا مونشن‌گلادباخ صفر

بایر لورکوزن در رقابت‌های اين هفته به پیروزی مهمی مقابل بوروسیا مونشن‌گلادباخ دست یافت. لورکوزنی‌ها با هوشیاری و ارائه بازی‌ای موفق توانستند ۲ بر صفر از سد مهمان خود بگذرند. آلاریو در دقیقه ۳۹ نخستین گل لورکوزن را به ثمر رساند و یولیان براند لحظاتی پیش از پایان بازی با زدن گل دوم پیروزی لورکوزن را قطعی ساخت تا این تیم جای خود در رده‌های بالای جدول را تثبیت کند.

  • هوفن‌هایم ۳ - ولفسبورگ صفر

آبی‌پوش‌های هوفن‌هایم نیز از تیم‌های موفق هفته بودند. هوفن‌هایم "گرگ‌های ولفسبورگ" را ۳ بر صفر شکست داد و امید خود به راه‌یابی به رقابت‌های بین‌المللی در فصل آتی را حفظ کرد. هوفن‌هایم به ویژه از لحاظ شمار حملات بر مهمان خود برتری داشت و در استفاده از این موقعیت‌ها نیز کارآتر عمل کرد.

  • هانوفر یک - آگسبورگ ۳

یکی از برندگان هفته ۲۶ تیم آگسبورگ بود که با پیروزی ۳ بر یک مقابل میزبان خود، هانوفر با ۳ امتیاز به خانه بازگشت. میشائل گرگوریچ با زدن ۲ گل از ۳ گل آگسبورگ سهم مهمی در پیروزی تیمش داشت.

  • هرتا برلین صفر - فرایبورگ صفر

پیکار هرتا برلین و فرایبورگ در هفته ۲۶ بوندس‌لیگا پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با تساوی بدون گل به پایان رسید. پایتخت‌نشین‌های هرتا، هم از لحاظ مالکیت توپ و هم از لحاظ شمار حملات از مهمان خود برتر بودند، اما در استفاده از موقعیت‌های به‌ دست ‌آمده ضعیف عمل کردند و نتوانستند فرصت‌های خود را به گل بدل کنند.

  • اشتوتگارت صفر - لایپزیگ صفر

در نخستین دیدار باقیمانده هفته ۲۶ بوندس‌لیگا که بعد از ظهر یکشنبه (۱۱ مارس / ۲۰ اسفند) برگزار شد، تیم اشتوتگارت در زمین خود به مصاف آر. بی. لایپزیگ رفت. مصاف دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش با تساوی بدون گل به پایان رسید. تماشاگران حاضر در استادیوم شاهد پیکاری نه چندان پرهیجان بودند.

  • بوروسیا دورتموند ۳ - آینتراخت فرانکفورت ۲

زردپوش‌های دورتموند در دوئل حساس هفته طعم پیروزی را چشیدند. بوروسیا دورتموند عصر یکشنبه در حضور بیش از ۸۱ هزار تماشاگر موفق شد مهمان قدرتمند خود را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد و جای خود در رده‌ سوم جدول را تثبیت کند. چهار گل از پنج گل این دیدار پرهیجان و تماشایی در یک ربع پایانی بازی به ثمر رسید.

نیمه اول مصاف بوروسیا دورتموند و آینتراخت فرانکفورت با نتیجه یک بر صفر به سود دورتموند خاتمه یافت. در دقیقه ۷۵ بازی فرانکفورت توسط یوویچ به گل تساوی رسید، اما باتشوایی، ستاره بلژیکی دورتموند دو دقیقه بعد تیمش را ۲ بر یک جلو انداخت. در دقایق اضافه که داور تعیین کرده بود، فرانکفورت توسط بلوم بار دیگر به گل تساوی رسید، اما لحظاتی بعد باتشوایی با گل دوم خود پیروزی شیرین زردپوش‌ها را رقم زد.

  • دیدار باقیمانده

رقابت‌های هفته بیست و ششم بوند‌س‌لیگا شامگاه دوشنبه با برگزاری دیدار وردر برمن مقابل اف ث کلن به پایان می‌رسد.

 

کد خبر 400697

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha