همشهری آنلاین: دولت یونان به خاطر اتفاقات دیدار پائوک و آ ا ک آتن که در آن مدیر باشگاه بر روی داور اسلحه کشید، لیگ فوتبال این کشور را تعلیق کرد.

مالک باشگاه پائوک

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، اتفاقات رخ داده در دیدار یک‌شنبه (20 اسفند) پائوک و آ ا ک آتن، باعث شد دولت یونان وارد ماجرا شود و دستور به تعلیق سوپر لیگ فوتبال این کشور دهد. همچنین خواستار دستگیری ایوان ساویدیس شد.

دیدار پائوک و آِاک آتن از هفته بیست و پنجم سوپرلیگ یونان در دقیقه ۹۰ متوقف شد. دو تیم مدعی قهرمانی در حالی برابر هم قرار گرفتند که ‌پیش از این دیدار بین تماشاگران میزبان و پلیس درگیری‌هایی به وجود آمده بود اما این درگیری جزئی بود. در جریان بازی هم تنش‌هایی وجود داشت.

با این حال در لحظات پایانی بازی اتفاق عجیبی رخ داد. وارلا، بازیکن پائوک با ضربه سر برای تیمش در دقیقه ۹۰ گلزنی کرد و میزبان یک بر صفر پیش افتاد اما داور این گل را قبول نکرد و اعلام کرد در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است. سپس بازی متوقف شد. بازیکنان پائوک دور داور جمع شدند و بازیکنان آاِک به رختکن رفتند.

در این شرایط مالک باشگاه پائوک، ایوان ساویدیس وارد زمین شد و از تیمش خواست به نشانه اعتراض زمین بازی را ترک کنند. در تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی می‌توان دید ساویدیس اسلحه همراه دارد.

مانولو خیمنس، مربی آاِک در مورد این اتفاق گفت‌: ابتدا تصور نمی‌کردیم که رییس باشگاه اسلحه همراه داشته باشد اما سپس متوجه این قضیه شدیم.

مالک باشگاه پائوک در حالی به سمت داور رفت که یک اسلحه به همراه داشت. او داور را تهدید کرد و گفت: تو مُردی.

در این شرایط بازی توسط داور لغو شد و باید دید در دقایق باقی‌ مانده این دیدار چه اتفاقی خواهد افتاد.

مسعود شجاعی بازیکن ایرانی المپیاکوس در این دیدار حضور داشت و از دقیقه ۸۲ به میدان رفته بود.

ساویدیس که مسلح بود، نزد داور رفت و او را تهدید به مرگ کرد. پس از دو ساعت وقفه داور در نهایت تصمیم گرفت تک گل بازی را قبول کند و پائوک با نتیجه یک بر صفر پیروز شود.

با این حال حرکت رییس باشگاه پائوک در همه جا با واکنش همراه شد و پانوس اسکورلتیس وزیر داخلی یونان گفت: اتفاقی که دیشب افتاد حمله به افتخار فوتبال یونان بود. به باشگاه و هوادارانش آسیب رساندند کسی که مسلح وارد زمین می‌شود عمل ناپسندیده‌ای انجام داده است و به هیچ وجه نمی‌توان این اتفاق را پذیرفت.

کد خبر 400732

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha